sobota, 15 czerwca 2013

PHOTO FINISH? CATRICE COSMETICS

Photo Finish Liquid Foundation
Kolor 010 Sand Beige
Made in Germany

Kupiłam ten podkład zupełnie przez przypadek. Czytałam już o nim gdzieś na innych blogach i nawet zastanawiałam się nad kupnem przez internet...tak więc, kiedy znalazłam się w Naturze i zobaczyłam szafę Catrice postanowiłam go kupić (chociaż powiedzmy sobie szczerze - nie potrzebuję na razie kolejnego podkładu).

Z opakowania wyczytałam, że podkład zawiera rozświetlające pigmenty , nie daje efektu maski, dopasowuje się do koloru skóry jest beztłuszczowy i ma wytrzymywać do 18 godzin. Poza tym nasza cera ma być tak idealna i promienna jak na wyretuszowanym zdjęciu. Dla mnie bomba.

Podkład dobrze się rozprowadza i całkiem przyzwoicie kryje. Ma jednak zapach, który mi osobiście przeszkadza. Uważam, że jest on zbyt intensywny jak na kosmetyk do twarzy. Nie zapycha mi porów i nie mam po nim żadnych nieprzyjemnych "niespodzianek" na buzi. Moim zdaniem nadaje się jednak bardziej do cery normalnej i suchej. U mnie - mieszańca, ciężko mi go zmatowić i dosyć mocno się świecę (dobrze widać to na zdjęciu)
No cóż... poszukiwania ideału trwają:)





Brak komentarzy: