piątek, 7 czerwca 2013

GOLDWELL KOCHA WŁOSY...

Post z serii szybkich...
Jakiś czas temu weszłam w posiadanie następujących kosmetyków do pielęgnacji włosów:
  • Goldwell - Ultra Rich Care, Kerasilk Treatment
  • Goldwell - Ultra Rich Care, Kerasilk Shampoo
  • Goldwell - Sleek Perfection Thermal Spray Serum 
     
     
    Moje wrażenia:
    Z szamponu i odżywki jestem bardzo zadowolona. Produkty te nie obciążają włosów i ułatwiają ich rozczesanie. Czy rzeczywiście aż tak mocno nawilżają (producent deklaruje wszakże, że jest to seria do włosów bardzo wysuszonych i zniszczonych)? Na pewno moje włosy wyglądają lepiej po ich zastosowaniu. Muszę przyznać również, że bardzo dobrze "chłoną" odżywkę (jak je spłukuję to mam wrażenie, że niewiele produktu pozostało do  spłukania". Ich stan i kondycja się poprawiła. Jednakże nie ma jakiegoś WOW. 250 ml za 40 zł to całkiem sporo jak za szampon do włosów dlatego spodziewałam się bardziej spektakularnych efektów, no ale mimo wszystko jest dobrze. Z czystym sumieniem mogę polecić te produkty.
    Spray zabezpieczający przed wysoką temperaturą ma drażniący mnie zapach. Jeśli zaś chodzi o działanie to również jakoś niespecjalnie mi przypadł do gustu. Wcześnie używałam spary'u ochronnego z firmy KEMON i muszę przyznać, że widzę różnicę (i to znaczną) na niekorzyść GOLDWELL'a. Kemon w dużym stopniu ułatwiał też prostowanie, przy Goldwell'u tego nie widzę. 

    Reasumując.
    Czy kupiłabym je ponownie?
    Szampon i odżywkę - tak
    spray ochronny - raczej nie

Brak komentarzy: