wtorek, 30 lipca 2013

BELL BEAUTY LASH CONDITIONER - REGENERUJĄCA ODŻYWKA DO RZĘS FIRMY BELL

Postanowiłam odżywić trochę swoje rzęsy i zakupiłam sobie odżywkę. Padło na firmę Bell. Zapłaciłam za nią coś koło 10 zł. Odżywka oprócz oczywistego "odżywiania", ma także zapobiegać wypadaniu rzęs.
Przy okazji pisania postu, pobawiłam się trochę  w analizę  składu, niestety dla takiego laika jak ja, nie jest to wszystko wcale takie oczywiste. Szukając informacji o działaniu poszczególnych substancji natrafiłam na fajną stronę internetową Polskiego Związeku Przemysłu Kosmetycznego http://www.kosmopedia.org/encyklopedia/.
Strona ma przyjazny interfejs i zawiera sporo ciekawych informacji. Polecam przeczytanie działu faktów i mitów. Możecie tam rozwiać swoje wątpliwości np. co do tego czy antyperspiranty faktycznie szkodzą i grożą rakiem, czy też np. SLS jest aż tak straszny, jak go malują:)...






WRAŻENIA

Jeśli chodzi o wrażenia po zastosowaniu odżywki, to muszę przyznać, że może nie zaobserwowałam jakiegoś oszałamiającego efektu, niemniej jednak moje rzęsy wyglądają lepiej. Prawdę mówiąc, jest mi nawet ciężko to "wyglądanie lepiej"  zdefiniować. Coś się jednak z nimi zadziało. Nie cierpiałam na jakieś nadmierne wypadanie, więc poprawy  tej kwestii nie zauważyłam. Rzęsy są jednak trochę bardziej zdyscyplinowane.


2 komentarze:

Magdalena B pisze...

Ciekawy produkt.Chyba wypróbuję :)

Iwona Paulina pisze...

I nie sieje spustoszenia w portfelu:)