wtorek, 7 stycznia 2014

BEŻ BEZPIECZNY JEST...

Czy Wy też tak macie, że Nowy Rok ledwo się rozpoczął a już Was dopadła jakaś noworoczna chandra ? Jejku ja momentami czuję się jakbym miała jakieś 60 lat - i mentalnie i fizycznie (sic!). Najgorsze jest to, że musiałam odstawić czekoladę (z powodu tego upragnionego zrzucenia 6 kilo) więc nawet nie ma czym podreperować sobie nastroju;).

Z takim humorem nie odważyłabym sobie położyć na pazury jakiegoś mocniejszego i bardziej zdecydowanego koloru, bo by mnie tylko denerwował... tak, tak... taka już jestem. Jest jednak na szczęście beż... a beż jak wiadomo - bezpieczny jest:). Tak więc w tym tygodniu w moim makijażu i manicure królują bezpieczne i stonowane kolory a beż tutaj zdecydowanie wiedzie prym. 

A więc tak wygląda manicure noworocznego marudera;):







Na paznokciach mam lakier Vipera seria polka nail polish nr 11.  Przyjemny dla oka ciepły beż z bardzo delikatnymi złotymi drobinkami (od razu dodam, że na płytce paznokciowej ich w ogóle nie widać, ale dzięki temu "ten" beż zwykły nie jest - zyskuje taki złoty blask). Lakier bardzo fajny, przyjemnie się go aplikuje, nie smuży się, na paznokciach wytrzymuje kilka dni. I muszę jeszcze dodać, że spodobało mi się jego opakowanie - taka mała, poręczna buteleczka z ciekawym designem. Moim zdaniem bardzo fajny produkt.

4 komentarze:

MrrBigger pisze...

Na paznokciach wygląda dużo lepiej :)

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

KasaBlanka pisze...

Dokładnie takie kolory lakierów są fajne i baardzo uniwersalne:) Bardzo lubię lakiery w odcieniach beżu :)

Iwona Paulina pisze...

beże są the best:)