piątek, 10 stycznia 2014

SZTUKI PIĘKNE CZY PIĘKNA SZTUKA?

Tak czy siak Lautrec'a na paznokciach noszę  (a co!).  
Pamiętam, że kiedy byłam jeszcze bardzo młoda, moja (starsza) siostra przytargała do domu album z  pracami Lautrec'a. Ponieważ na sztuce nie znam się wcale, nie będę tutaj wypisywać głupot o tym, jak to jego twórczość mnie wewnętrznie wzbogaciła i wpłynęła na moje postrzeganie świata. Siostra znosiła do domu mnóstwo różnych albumów, z pracami przeróżnych artystów, w związku z tym trochę nazwisk kojarzę. Kojarzę więc i Lautrec'a. Kojarzę też jego twórczość i znam pobieżnie jego życiorys (gdyby ktoś miał wątpliwości;). W każdym razie, lakier do paznokci "art de Lautrec" również został mi podarowany przez siostrę -tak, tak siostra dba o to, żebym miała kontakt ze sztuką w jakiejkolwiek postaci;). A ponieważ nazwa tego produktu jest bardzo sugestywna, to mi się kojarzy właśnie z "tym" Lautrec'iem. Jednakże tego, czy faktycznie zamysłem  twórcy lakieru było dostarczenie użytkownikom skojarzeń właśnie z barwną postacią Lautrec'a - nie wiem (Lautrec to także nazwa miejscowości we Francji). Wiem natomiast, że dla mnie ten lakier to prawdziwe mini dzieło sztuki:)
Pewnie ktoś zawodowo zajmujący się malarstwem pięknie oddałby głębie koloru, który posiadam (nr 34). Niestety ja tego nie potrafię. Mogę Wam tylko powiedzieć, że jest to piękny fiolet z mieniącymi się drobinkami, który skradł moje serce od...pierwszej warstwy:). Świetnie się rozprowadza na paznokciach, nie smuży się, nie odpryskuje. Po prostu ideał.









8 komentarzy:

alizall z. pisze...

Pięknie się prezentuje :)

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

pami1990 pisze...

w buteleczce nie robi wrażenia, ale za to na paznokciach wygląda cudnie:)

Make-up by Mags pisze...

ah uwielbiam taki kolor :) przypomina mi essie sexy divide :)

Wioletta Druć pisze...

Śliczny kolorek, bardzo mi się spodobał!
Pozdrawiam ;-)

zabawa-moda.blogspot.com

ank13pietro pisze...

śliczny kolorek :)

Marzena T pisze...

Bardzo mi się podoba kolor :)

Iwona Paulina pisze...

dziękuję:)