środa, 7 stycznia 2015

CUDO OD CLARINS

Jeśli szukacie czegoś błyszczącego do ust (na zimę i nie tylko), to ja z czystym sumieniem polecam Wam błyszczyk-balsam do ust od Clarins (Instant Light, Natural Lip Perfector)

Na ustach daje, bardzo delikatne i subtelne wykończenie. Pachnie bardzo przyjemnie - słodko i chyba trochę waniliowo. Faktycznie nawilża  i wygładza usta. Świetnie spisuje się nawet w największe mrozy. Nie klei się.

Ja posiadam kolor 01 (rose shimmer) i jest to bardzo delikatny róż.

Opakowanie 12ml kosztuje 69 zł (przynajmniej moje tyle kosztowało)

Wiem, że można go znaleźć w Douglasie. Dostępny jest w kilku odcieniach.


8 komentarzy:

Natalia - juicy raspberry pisze...

Cena mnie skutecznie zniechęciła do zakupu... ale super, że się sprawdza :)

http://juicy-raspberry.blogspot.com/
Zapraszam do siebie ;)

boardmaker pisze...

Pieknie się prezentuje. Tylko cena powalająca :)

Buszek pisze...

Piękny kolor, ale cena robi swoje.

Baccaratlive pisze...

Bardzo apetycznie wygląda kolorek. Za taką cenę jakość chyba gwarantowana. :) Musze się za nią rozglądnąć :)

GoodForYouDP pisze...

Kolor bardzo cukierkowy. Fajny, ale cena powala:P

Obsession pisze...

właśnie kupiłam na douglasowych wyprzedażach :) mam nadzieję, że będę zadowolona

Paulina Zubacz pisze...

Oj myślę, ze będziesz:) daj znać:)

Truskawkowy Świat pisze...

Szkoda,że taki drogi;/