czwartek, 21 lutego 2013

ALMAY PURE BLENDS MINERAL MAKEUP

Szukając alternatywy dla PUPA Silk Touch Loose Powder, będąc już jak to mawiają Anglicy "in the red" (czyli znacznie pod kreską;) w jednej z internetowych drogerii natrafiłam na ten puder.
Koszt ok. 11.99 zł.
Zakupiłam kolor light/pale 300. Jest to ładny, delikatny, jasny kolor i dla mnie ok. (mam jasną karnację, 
z nieśmiertelnego revlonu colorstay używam podkładu w kolorze BUFF).
Pojemność jest niewielka - 2,8g.
Puder zawiera SPF/FPS 15 (co uważam za duży plus).
Zamknięty w opakowaniu z pędzelkiem jest niezastąpiony wszędzie tam, gdzie musimy poprawić makijaż
a nie chcemy ze sobą dźwigać wszystkich akcesoriów kosmetycznych (pędzli, gąbek etc.).
Jedne wątpliwości mam co do jego terminu ważności.
Posiada napis EXP 09AL. Mama nadzieję, że nie chodzi tu o rok 2009!
W każdym razie, nawet przeterminowany, sprawdza się naprawdę przyzwoicie.
W połączeniu z podkładem ESTEE LAUDER Double Wear (ja używam koloru 1W1) tworzą na twarzy naprawdę trwały makijaż.
Ja mu daję dużego plusa.


Brak komentarzy: