wtorek, 5 marca 2013

KABOS NATURAL

ANTI-ACNE MASK
Maska algowa przeciwtrądzikowa, głęboko oczyszczająca z olejkiem  z drzewa herbacianego.
Cena - ok 19.99 zł
masa - 30 g

Przeznaczona do cery tłustej, trądzikowej ze skłonnościami do wyprysków.
Ma wchłaniać nadmiar sebum, głęboko oczyszczać, zmniejszać pory a także redukować ślady po trądziku.
Natrafiłam na nią zupełnie przypadkowo robiąc zakupy w jednej z internetowych drogerii.
Ciekawa producenta (Kabos Cosmetics) wstąpiłam na ich stronę internetową www.kabos.pl, gdzie przyuważyłam również fajne ampułki zawierające... no właśnie i jaka jest liczba mnoga od wyrazu serum? sera?... no więc zawierające właśnie owe sera:). 
Producent deklaruje, że tworzy kosmetyki głównie dla salonów kosmetycznych. Zakup detaliczny bezpośrednio od niego jest niestety mało opłacalny (wysokie koszty wysyłki).



Wrażenia
Zacznę od tego, że nie chodzę do kosmetyczki (głównie z przyczyn  finansowych). Na maseczkę u kosmetyczki najzwyczajniej w świecie szkoda mi pieniędzy. Maskę algową poleciła mi znajoma (która zresztą jest praktykującą kosmetyczką). Łatwo jest ją wykonać samemu w domu (ściąga się z twarzy jak maseczkę peel-off. Efekt zdumiewający. Bardzo ładnie wyrównany koloryt skóry, pory naprawdę zwężone (!!!). Mogę śmiało powiedzieć, że ją uwielbiam!!!
Jedno opakowanie starcza mi na 4, 5 użyć (czyli wykonanie takiej maseczki w domu jest co najmniej dziesięciokrotnie tańsze niż w salonie).
Zachęcona poradami znajomej, udałam się również do sklepu z kosmetykami dla salonów kosmetycznych.
Niestety kupno czegokolwiek w tego typu sklepie jest utrudnione, bo panie niechętnie sprzedają produkty nie-kosmetyczkom. Po raz kolejny korzystając z pomocy znajomej stałam się więc posiadaczką naprawdę dużego opakowania maski algowej o pojemości 500 ml (!!!!!) i to za jedyne 38 zł ale o tym już w kolejnym poście.
KABOS'a jak najbardziej polecam.Szczególnie jeśli ktoś chce wypróbować tego typu maski.
 W ofercie jest kilka różnych rodzajów masek ( w tym nawet jakaś maska ze złotem :).
 Moja skóra pokochała maseczki algowe!!!


Brak komentarzy: