piątek, 26 kwietnia 2013

ALTERRA

ALTERRA

Alterra to marka, która swą popularność zawdzięcza trendowi na kosmetyki maxymalnie naturalne.
Jej kosmetyki  możemy kupić w drogeriach sieci rossmann. 
Muszę przyznać, że skusiłam się już na wiele produktów tej firmy (niewątpliwie również dlatego, że posiadają bardzo przystępną cenę).
Używałam żeli pod prysznic, szamponów, odżywek, olejków do ciała, peelingów, kremów, sztyftów ochronnych do ust a nawet antyperspirantów.

Obecnie używam:



1. Olejek  Massageol MANDEL & PAPAYA
2. Chusteczki do demakijażu z aloesem do skóry suchej i wrażliwej - cena ok. 3 zł
3. Krem pod oczy z dziką różą
4. Krem do twarzy, na dzień, z dziką różą
5. Masło do ciała, Winogrono i Kakao, 200 ml cena ok. 12 zł
  
Na pewno moim numerem jeden spośród kosmetyków Alterry są chusteczki do demakijażu. Nie wyobrażam sobie bez nich żadnego wyjazdu. Są bardzo dobrze nasączone substancjami aktywnymi i świetnie usuwają makijaż a także, co bardzo ważne (!!!), po otwarciu nie wysychają szybko !.  
Próbowałam już  chusteczek do demakijażu rożnych firm (m.in. Nivea, Bourjois) i moim zdaniem niczym nie przewyższają tych alterrowych. W związku z tym nie widzę powodu, żeby za coś płacić kilkanaście złotych jeśli mogę mieć to samo (a moim zdaniem nawet lepsze) za 3 zł. Jedyną wadą może być intensywny zapach. Mi się on jednak podoba.

Bardzo cenię sobie również olejki do masażu. Nie jest tajemnicą, że większość kobiet i dziewczyn stosuje je przede wszystkim do olejowania włosów.  Ja również nie używam ich do masażu. Najczęściej smaruję nimi po prostu ciało. 

Polecam również żele pod prysznic i peelingi. Zapachy są dosyć intensywne i nie muszą się wszystkim podobać, ale żele świetnie się pienią i nie wysyszają skóry. (Peeling z granatem - mój ulubiony -peelinguje bardzo delikatnie, ale skóra jest po nim fantastyczna).

Nie polecam  szamponów i odżywek do włosów jeśli ktoś ma włosy takie, jak ja- sztywne i suche.  Po zastosowaniu produktów alterry  były szorstkie, plątały się i miałam wrażenie, że próbując je rozczesać tracę ich o wiele za dużo.

Kremy z dziką różą, do twarzy  i pod oczy, nie zachwycają ale też i nie odstraszają. Tak, jak zresztą wszystkie kosmetyki tej firmy, mają bardzo intensywny zapach.

Generalnie uważam, że Alterra posiada wiele produktów wartych wypróbowania. Już sam fakt, że kosmetyki te zawierają przede wszystkim składniki naturalne powoduje, że na pewno będę ich jeszcze używać. No i oczywiście...cena...jak na kosmetyki naturalne bardzo kusząca.

Brak komentarzy: