poniedziałek, 15 kwietnia 2013

DOBRE BO POLSKIE! AA PRESTIGE - ELIKSIR ZWĘŻAJĄCY PORY

AA PRESTIGE
   WYGŁADZAJĄCY ELIKSIR ZWĘŻAJĄCY PORY
cena - ok 66 zł (przeceniony z 89 zł)


Trochę się zastanawiałam zanim zdecydowałam się zakupić ten produkt. Z serią AA Prestige miałam kontakt już wcześniej (używałam żelu do mycia twarzy). Nie przypominam sobie żebym nim była jakoś nadzwyczajnie zachwycona... no ale eliksir... jakież to piękne słowo... takie...magiczne!
Niestety i przy nosie i na nosie i na policzkach  mam dosyć widoczne pory. Postanowiłam więc spróbować. 
Stosowałam go wczoraj wieczorem i dzisiaj rano. Muszę przyznać, że wchłania się rewelacyjnie. Także nie ma problemu ze stosowaniem go pod makijaż. Zgodnie z zaleceniami producenta należy go nakładać pod krem. Tak też uczyniłam. Podejrzewam, że na efekty trzeba trochę cierpliwie poczekać (bo uboższa o prawie 70 zł optymistycznie zakładam, że takowe będą). Pp nałożeniu pory wydają się być delikatnie "obkurczone". No ale może to tylko magia słowa "eliksir" na mnie działa:). Poużywam i na pewno coś jeszcze o tym produkcie napiszę.
Muszę też pochwalić producenta za opakowanie. W środku buteleczki umieszczona jest taka niby "pipeta" którą się dozuje eliksir. Czysta magia. Bardzo fajne rozwiązanie.






Brak komentarzy: