piątek, 24 maja 2013

ARTDECO EYESHADOW BASE

ARTDECO EYESHADOW BASE - Baza pod cienie
5 ml
cena (w sklepie internetowym) - ok 30 zł


Zanim stałam się szczęśliwą posiadaczką bazy pod cienie ARTDECO, używałam bazy firmy INGLOT.
Ta druga spisywała się całkiem nieźle i pewnie gdyby nie chęć wypróbowania czegoś innego, zostałabym przy niej na dłużej. Postanowiłam jednak zaryzykować i kupić produkt, o którym czytałam wiele pozytywnych opinii. I nie żałuję.



Chociaż w słoiczku baza ma  delikatny beżowy odcień, to po nałożeniu zachowuje się jak transparentna (INGLOT delikatnie barwił powiekę i miał konsystencję fluidu, ARTDECO mocno rozświetla powieki a konsystencją  bardziej przypomina jakąś bazę silikonową). 
Uwaga - posiada małe drobinki, które mienią się całkiem intensywnie
Pomimo deklaracji producenta, że baza ma zapobiegać zbieraniu się cieni w załamaniach powieki,  to w moim przypadku, właśnie tam   (i tylko tam) cień się gromadzi nawet po jej zastosowaniu.
Moim zdaniem, jest to jednak bardzo dobry produkt. Znacznie przedłuża trwałość cieni, powoduje, że się nie obsypują i nie rozmazują,  dzięki czemu nawet po kilku godzinach w makijażu nie mam''efektu pandy".
Mam  wrażenie, że  cienie  po  aplikacji  na  bazę  ''schodzą''   z oka równomiernie.
Uwaga - baza ma dosyć mocny, specyficzny ziołowy zapach (przypomina mi zapach kremów dla mężczyzn). Niektóre panie na niego narzekają. Mi nie przeszkadza. Czuję go tylko na palcu, kiedy nakładam kosmetyk na powiekę. Później (moim zdaniem) jest w ogóle niewyczuwalny.

Według mnie jest to produkt jak najbardziej godny polecenia i wypróbowania.





 A Wy co myślicie o tej bazie? Albo może polecicie mi jakieś inne warte wypróbowania?

1 komentarz:

Magda pisze...

Ja tej bazy używam codziennie od wielu lat.jest to jedyny produkt dla którego nie szukam zamiennika.Nie czuje potrzeby. Na moich powiekach po zastosowaniu bazy cienie się nie rolują od 6 do północy. Buzia potrafi wyglądać paskudnie,a oczy tak samo jak rano:D Może używasz jej za dużo? Ja dosłownie położe palec na zawartości słoiczka i to rozprowadzam na jednej powiece. Kiedyś zastosowałam za dużo i problem pojawił się przy cieniowaniu.Ale ogólnie - baza ideał:)