niedziela, 12 maja 2013

EVELINE BB CREAM

Kompleksowy krem BB 6 w 1 wyrównujący koloryt skóry. Ja zakupiłam wersję dla jasnej karnacji.
Wpadł mi w oko w jednej  z drogerii... dziś już nie pamiętam dokładnie ile kosztował ale było to coś około kilkunastu złotych.
Zacznijmy od plusów. Ma całkiem przyjemny zapach. Nie jest testowany na zwierzętach.
To teraz minusy. Moim zdaniem jest mocno ciemny jak na produkt dla jasnej karnacji. Ja mogłabym go używać spokojnie jako produktu brązującego (ale tego nie zrobię, bo u mnie tworzy plamy i zacieki). Nie wiem jak to się dzieje ale u mnie strasznie podkreśla wszelkie nierówności skóry - zmarszczki, pory (może na przyciemnionej skórze są bardziej widoczne?). Szybko spływa z buzi mimo tego, że zawsze go traktowałam jeszcze pudrem sypkim. No właśnie, krem ten daje na twarzy taki bardzo naturalny look, co w moim przypadku oznacza, że twarz mi się niemiłosiernie świeci. Moim zdaniem jest to kosmetyk dla dziewczyn i kobiet (żeby nie dyskryminować to... może również dla mężczyzn?) , które/którzy mają to szczęście i posiadają ładną, zdrową cerę a chcą sobie tylko delikatnie wyrównać koloryt. Jeśli nie miałabym piegów i mieszanej cery to pewnie bym się z nim zaprzyjaźniła albo chociaż zakolegowała. Ponieważ mam, to produkt ląduje na dnie kosmetyczki i czeka na ''lepsze czasy'' (czyli dzień, w którym wymyślę mu inny cel przeznaczenia;). A może wy macie jakiś pomysł jak  go wykorzystać?

ps. przed opublikowaniem recenzji postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i poszłam do pracy z buzią ubraną jedynie w BB. Nie wiem czy to przez ten baby face effect, który produkt ma dawać (???) ale moja twarz się świeci okropnie!!! a w słońcu wyglądam po prostu niezdrowo. Definitywnie rozstajemy się.







2 komentarze:

Marsh mallow pisze...

Dla mnie kremy BB są za mało kryjące:( ale może kiedyś jak moja cera będzie się nadawała:)

Iwona Paulina pisze...

też sobie tego życzę:)