poniedziałek, 6 maja 2013

LIRENE - PIANKA DO MYCIA TWARZY I OCZU

Kosmetyk bez którego żyć nie potrafię. Nawet jeśli kupię coś innego do mycia twarzy, to jest to zazwyczaj chwilowe zauroczenie i wiernie do niej wracam.
Dlaczego tak bardzo uwielbiam tą piankę?
Bo jestem strasznym leniuchem jeśli chodzi o demakijaż... te wszystkie waciki, mleczka, toniki to nie dla mnie. Ze zwykłej oszczędności czasu wybieram kosmetyk,  który zmyje mój makijaż z całej twarzy (czyli również oczu). Poza tym ta konsystencja pianki jest dla mnie genialna. Twarz po umyciu nie jest ściągnięta i wysuszona.
Zużyłam już na pewno z kilkanaście opakowań tego produktu i dopóki go nie wycofają z rynku na pewno jeszcze używać będę.






i jeszcze przybliżenie ze składem i działaniem
 

4 komentarze:

Anna pisze...

Miałam ją ze 2 lata temu - muszę kiedyś wrócić, bo ją lubiłam :)

idaliaxd pisze...

mam żel i jestem zadowolona:)

Marsh mallow pisze...

Muszę po nią sięgnąć:)

Anonimowy pisze...

W ogóle 20+ to udana linia moim zdaniem. Jako ciekawostkę podrzucę link do konkursu, w którym można wygrać zestaw Lirene Youngy 20 + właśnie http://okazjoland.pl/konkursy/wygraj-zestaw-kosmetykow-lirene-youngy-20/