piątek, 3 maja 2013

EVELINE NAIL THERAPY PROFESSIONAL SWISS RECIPE 8 w 1 TOTAL ACTION

czyli... skoncentrowana odżywka do paznokci...

Skuszona promocją w rossmann'ie zakupiłam sobie tą oto właśnie odżywkę do paznokci.
Kosztowała coś ok 8 zł (jeśli dobrze pamiętam).
Postanowiłam ją wypróbować, ponieważ u mnie w pracy robi prawdziwą furorę.
Aplikuję się ją na płytkę paznokciową przez cztery dni (codziennie domalowuje się kolejną warstwę), następnie zmywa i cały rytuał rozpoczyna się od nowa.
Używam jej od jakiegoś miesiąca.

Wrażenia:
Nakłada się ją na paznokcie całkiem wygodnie. Jedna warstwa  wygląda bardzo naturalnie. Przy trzeciej, czwartej warstwie paznokcie wyglądają moim zdaniem najlepiej - zyskują ładny, zdrowy odcień.
Jej pozytywny wpływ na paznokcie zaobserwowałam u siebie szczególnie na przykładzie paznokci u stóp.
Po długiej zimie,  moja płytka paznokciowa bardzo poszarzała. Po kilku dniach stosowania widzę znaczną poprawę w jej wyglądzie. Nie będę tutaj wypisywać bzdur, że wyglądają już pięknie i zdrowo, ale na pewno wyglądają dużo lepiej a płytka zaczyna odzyskiwać swój naturalny odcień.
Myślę, że był to udany zakup.


Tutaj zdjęcie z ulotki informacyjnej, umieszczonej wewnątrz pudełka.
Do wyboru jest również kilka innych preparatów do pielęgnacji paznokci.
Ta używana przeze mnie to - skoncentrowana odżywka do paznokci Total Action.
Zastanawiam się jeszcze nad tą z diamentami.
Może któraś z was już jej używa i może polecić?


1 komentarz:

cynamonowa pisze...

ja mam już drugą buteleczkę i jestem zadowolona :)