sobota, 18 maja 2013

PUPA LUMINYS SILKY BAKED FACE POWDER

PUPA LUMINYS - PUDER WYPIEKANY
Kolor 01 IVORY BEIGE

Bardzo lubię kosmetyki tej marki i często do nich wracam. Miałam już kilka pudrów brązujących  i pudrów sypkich PUPY, z których byłam bardzo zadowolona. Teraz naszedł czas na puder w kamieniu o właściwościach rozświetlających.
(Trochę się obawiałam tego efektu rozświetlającego, ale dziś już wiem, że nie było czego).



Posiadam puder kolorze 01. Mam dosyć jasną karnację i kolor ten jest dla mnie odpowiedni.





Produkt daje bardzo ładne wykończenie makijażu.Ponieważ nie jest transparentny, to dodatkowo ładnie wyrównuje koloryt cery. Przed zakupem czytałam sporo opinii o tym pudrze i niektóre panie się zarzekają, że stosują go zamiast podkładu właśnie ze względu na właściwości kryjące.
Ja bym tak daleko nie poszła w swoich stwierdzeniach, ale faktycznie, jak już to napisałam wyżej - nie jest to puder zupełnie transparentny.
Jestem z niego bardzo zadowolona. Skóra wygląda promiennie i zdrowo a makijaż jest całkiem przyzwoicie utrwalony.

Czy kupiłabym go ponownie?
Zdecydowanie TAK.

SKŁAD:

Widziałam go w sephorze. Cena około 100 zł. Poszukajcie w internecie, sklepach internetowych bo można go kupić taniej. Ja za swój, właśnie w jednym z takich sklepów z możliwością odbioru osobistego, zapłaciłam coś około 60 zł. Także różnica jest dosyć znaczna. Jak ktoś będzie chętny to podam nazwę sklepu.

2 komentarze:

evelina_15 pisze...

Kurczę, a mi jakoś puder PUPY nie podpasował ;/

Iwona Paulina pisze...

myślę, że z pudrami jest jak z podkładami- sprawa bardzo indywidualna... jeśli nie spróbujesz to się nie przekonasz... a ja spróbujesz i nie polubisz to żałujesz wydanych pieniędzy...
szkoda, że to nie Twój typ, ja go mogę z czystym sercem polecić bo dla mnie jest genialny:)a nie podpasował ze względu na kolor? czy trwałość?