piątek, 17 maja 2013

EUCERIN EVEN BRIGHTER - KREM REDUKUJĄCY PRZEBARWIENIA NA NOC

EUCERIN EVEN BRIGHTER -  krem redukujący przebarwienia na noc

Pierwsze efekty mają już być widoczne po 4 tygodniach stosowania. Oczywiście dla lepszego działania producent rekomenduje używanie wszystkich trzech produktów z serii na przebarwienia, czyli kremu na dzień, kremu na noc i korektora punktowego.
Ja swoją przygodę z tym preparatem postanowiłam zacząć od kremu na noc.
Po pierwsze dlatego, że do tego typu produktów podchodzę z dużą nieufnością, po drugie w celu przetestowania jak moja skóra będzie reagować na ten preparat a po trzecie z oszczędności. Krem na noc kosztuje ok. 100 zł, tyle samo kosztuje krem na dzień a korektor od 60 zł. Razem prawie 260 zł. Spory wydatek.
Jeśli chcecie się pozbyć dosłownie dwóch czy trzech plamek, to myślę, że lepszym pomysłem jest korektor niż cały krem.






Do wszystkich zainteresowanych kupnem kremu, teraz w aptekach „dbam o zdrowie” jest promocja i produkty te są tańsze o 20%. Można zamówić przez internet i odebrać w najbliższej firmowej aptece (ja tak zrobiłam) bez ponoszenie żadnych kosztów przesyłki. Uwierzcie mi, że nigdzie taniej tego kremu nie znalazłam.

Zgodnie z deklaracją producenta krem ma redukować przebarwienia pigmentacyjne i wyrównywać koloryt skóry. Jego innowacyjność polega na tym, że krem ten nie tylko ma usuwać już istniejące przebarwienia, ale także ograniczać produkcję melaniny a więc tym samym zapobiegać powstawaniu nowych.



 poniżej jeszcze raz skład w powiększeniu:


Moi kochani...
nie mam złudzeń, jestem piegowata i żadne plamy pigmentacyjne nie są mi obce...
tak wiem, - zaraz ktoś powie, że piegi to ''pocałunki słońca”, że są urocze więc po co je usuwać?... wszystko to już słyszałam wielokrotnie i wyjaśniam...
nie zakupiłam kremu po to, żeby piegi usunąć (bo po pierwsze nie wydaje mi się to prawdopodobne bez ingerencji dermatologicznej (chemicznej i mechanicznej) w głębsze warstwy skóry a po drugie ja już je całkiem polubiłam. Chciałabym wyrównać koloryt skóry i je delikatnie rozjaśnić. Uwierzcie mi, że piegi nastolatki są niewątpliwie urocze ale w pewnym wieku, zdarza się, że u niektórych kobiet (między innymi u mnie) zaczynają się one zlewać i tworzyć już mniej urocze plamy. Co innego mieć kilka, ładnych, delikatnych piegusów na nosku a co innego twarz usianą zlewającymi się w plamy piegami. U mnie ta tendencja do zlewania się piegów widoczna jest szczególnie na policzkach.

Ponieważ deklaracja producenta brzmi zachęcająco postanowiłam się skusić na zakup.
Także ogłaszam, że rozpoczynam testowanie. Za 4 tygodnie dam znać czy widzę jakąś różnicę. Postaram się też zrobić zdjęcia skóry przed i po.

Trzymajcie kciuki!


Relacja z 4 tygodni stosowania8 tygodni stosowania

4 komentarze:

elpiss pisze...

ja nie mam dobrego doświadczenia z firmą Eucerin, dlatego jestem ciekawa rezultatów u Ciebie. Pozdrawiam

uddersin pisze...

czekam na Twoją relację bo jestem żywo zainteresowana tą serią:)

Iwona Paulina pisze...

Na razie minął dopiero pierwszy tydzień używania kremu i jedyne co mogą powiedzieć to ,że nie uczulił mnie, nie przesuszył i nie spowodował jakichś niespodzianek. Minimalnie wydaje mi się, że moje piegusy trochę przybledły ale na razie cierpliwie czekam. Jak tylko minie czwarty tydzień to dam znać czy rzeczywiście są jakieś efekty:)

Anonimowy pisze...

Krem rozmarynowy Hb, po kilku tygodniach ja diametralnie zmieniłam moją skórę. Zaczęła ona lepiej wyglądać, przyjemna w dotyku. Pory nie są już takie rozszerzone. Generalnie - zmiany wyłącznie na lepsze.