poniedziałek, 3 czerwca 2013

PEELING ENZYMATYCZNY DERMIKA PURE


Peeling enzymatyczny z papainą i żółtą glinką do cery tłustej i mieszanej.
DERMIKA 
cena - ok 30 zł

Producent radzi go stosować 1-2 razy w tygodniu, na nieuszkodzoną skórę.

Sposób użycia:
Nakładamy go na twarz i pozostawiamy na 3-5 minut. Następnie lekko zwilżonymi opuszkami palców, kolistymi ruchami  rozsmarowujemy go na twarzy a po chwili zmywamy.

Peelingi enzymatyczne są szczególnie polecane do cery trądzikowej. Nie zawierają one żadnych drobin, które jednocześnie mechaniczne ścierając naskórek powodują rozsiewanie zmian trądzikowych.
Nie poleca się ich z kolei do cery atopowej.
Pytanie - jeśli nie mają w sobie żadnych cząstek "ściernych" to co nam usuwa martwy naskórek? Otóż zawierają one enzymy , które wnikając w naskórek powodują rozpuszczanie połączeń międzykomórkowych.

Uważa się, że są one delikatniejsze od peelingów ziarnistych.

Aha,  i jeszcze jedno, pamiętajcie, że zaraz po każdym zabiegu peelingującym nie jest wskazana ekspozycja na słońce . 

Moje wrażenia po zastosowaniu.

Po zastosowaniu peelingu moja skóra jest gładsza i delikatniejsza.
Produkt ten nie radzi sobie jednak z przesuszonymi skórkami na nosie tak dobrze, jak to robi zwykły peeling mechaniczny. Mnie osobiście drażni też jego zapach i konsystencja maski.
Na wizażu zbiera on jednak pochwały właśnie za ten delikatny zapach i zawartość glinki.




Któraś z Pań w swojej opinii dodała też cenną radę, iż peelingi enzymatyczne działają bardzo dobrze, ale trzeba wiedzieć jak ich używać. Podobno najlepszym rozwiązaniem jest użycie w czasie prysznica lub kąpieli.
Niektóre panie twierdzą, że stosują go bardziej jako maskę nawilżającą niż peeling. No cóż, ile kobiet tyle opinii:).
Ja jednak jestem zdania, że kosmetyków należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem. Jeśli producent deklaruje, że jest to peeling to tak go traktujmy i nie eksperymentujmy zanadto. 

Czy go kupię ponownie?
Raczej nie.

A Wy jakie macie doświadczenia z peelingami enzymatycznymi?

7 komentarzy:

yassoo pisze...

Kopiłam ten peeling kilka tygodni temu i powiem szczerze to jest moj pierwszy peeling enzymatyczny.
Jestem z niego jednak bardzo zadowolona i nie wymienię na żaden inny!
Peeling moim zdaniem ma delikatny, przyjemny zapach i fajna konsystencje. Super się rozprowadza, nie podrażnia nawet wrażliwej skory takiej jak moja.
Co do efektów- po użyciu peelingu moja skora jest gładka, oczyszczona, wygląda po prostu pięknie. Na moja skore działa o wiele lepiej niz normalny peeling ze złuszczającymi drobinkami.
Ja jestem bardzo zaskoczona i zadowolona POLECAM :)

Iwona Paulina pisze...

Cieszę się, że u Ciebie się sprawdził. Dermika generalnie produkuje fajne kosmetyki. Ja niestety wolę peelingi z drobinkami. Enzymatyczne jakoś nie podbijają mojego serca (może coś robię nie tak?)... ale tak, jak już mówiłam/pisałam - ile kobiet, tyle opinii:) pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Ten peeling jest po prostu rewelacyjny- mam bardzo delikatna skore i nie mogę uzywac mechanicznych peelingów ale ten jest rownie skuteczny jak mechaniczne :)
Naprawdę najlepszy jaki do tej pory używałam.
Peeling bardzo wydajny, ma przyjemny zapach, dobrze się rozprowadza. Po użyciu skora jest naprawde dobrze oczyszczona i niesamowicie gładka! Efekt widoczny juz po 1 uzyciu, ale przy regularnym stosowaniu buzia wyglada po prostu rewelacyjnie ! Polecam :)

Anonimowy pisze...

Dermika PURE to seria kosmetyków dla wymagającej i wrażliwej cery. Używałam różnych kosmetyków pielęgnacyjnych ale skutek był różny, często kończyło się podrażnieniem. Od kiedy trafiłam na tę serię zapomniałam o kłopotach ze skórą. Ten żel wyjątkowo dobrze zmywa twarz, nawet dość intensywny makijaż usuwa bez problemów. Skóra zostaje czysta, świeża i bez podrażnień. A skóra jest dobrze przygotowana pod makijaż lub na odpoczynek nocny. Ta seria to strzał w dziesiątkę.

Jola Klich pisze...

Seria Pure Dermiki jest bardzo dobra pielęgnacyjną i oczyszczającą serią dla problematycznej i wymagającej skóry. Mam z tej serii peeling enzymatyczny, żel do mycia twarzy i tonik. Od kiedy zaczęłam stosować te kosmetyki bardzo poprawiła mi się cera. Wygładziła, nie mam krostek i na pewno PURE zostanie ze mna na długo :)

Zyta Nye pisze...

Widze, ze nie tylko ja jestem zachwycona serią PURE. To bardzo skuteczne i delikatne kosmetyki do wrażliwej skóry. Bardzo ładnie regulują nawilżenie, odżywiają i regulują wydzielanie sebum. Peeling enzymatyczny wygładza i oczyszcza skore z martwego naskórka. uwielbiam tę serię kosmetyków

Kedya N pisze...

Dla mnie to tez najlepszy peeling, od kiedy na niego trafiłam, wiem, że żaden tradycyjny mu nie dorówna. oczyszcza z martwego naskórka i wygładza skórę, nadaje młody i świeży wygląd. Dla wrażliwej skóry nie ma lepszego.