wtorek, 16 lipca 2013

EVELINE EYEBROW CORRECTOR

Podobają mi się wyraziste brwi. Uważam, że dobrze podkreślone nadają głębi spojrzeniu. Niestety natura wyposażyła mnie w dosyć jasne brwi a codzienne ich modelowanie i malowanie zajmuje mi zdecydowanie zbyt dużo czasu. Postanowiłam więc skusić się na produkt firmy EVELINE - korektor do brwi. Wyglądem przypomina tusz do rzęs. Konsystencję ma już jednak nieco inną -zdecydowanie bardziej wodnistą. Wybrałam kolor BROWN i muszę przyznać, że jest on odpowiedni do mojego typu urody. Faktycznie przyciemnia i nabłyszcza brwi. Jako produkt do ich szybkiego przyciemnienia sprawdza się znakomicie. Niestety nie da się już nim tak łatwo modelować kształtu. Jeśli chcecie sobie  dorysować kilka włosków, lub zdecydowanie zmienić kształt brwi, to niestety musicie użyć czegoś innego.







Jako produkt do codziennego, delikatnego podkreślenia naturalnego kształtu i koloru brwi jak najbardziej polecam.

Brak komentarzy: