sobota, 31 sierpnia 2013

MICEL OD L'OREALA (L'OREAL IDEAL SOFT)

Pomimo tego, że czytałam o nim sporo "takich sobie" recenzji, to skuszona promocją w rossmannie postanowiłam go sobie zakupić. Biedronkowy micel nie jest dla mnie. Bardzo podrażnia mi skórę wokół oczu. Ten z Biodermy jest bardzo fajny, ale  trochę za drogi. Zaczęłam więc szukać jakiegoś micela, który by mnie nie podrażniał i miał bardziej przystępną cenę. L'oreal w promocji kosztował coś koło 10-11 zł. Nie pamiętam już ceny regularnej. 
Używam go dopiero od dwóch tygodni, ale jestem z niego zadowolona. Nie podrażnia moich oczu. Ładnie zmywa makijaż. Po prostu micel. 
Muszę jeszcze dodać, że bardzo podoba mi się jego opakowanie. Lubię te "prostokątne" lub "kwadratowe"... albo inaczej... bardziej mi się podobają prostopadłościany niż walce:) Są po prostu wygodniejsze. Łatwiej je upakować do kosmetyczki a na półce zajmują mniej miejsca. Także  dodatkowy plus za design. Podsumowując, moim zdaniem jest to bardzo fajny produkt. Wiem, że niektórym dziewczynom nie przypadł do gustu, ale tak to już jest z tymi kosmetykami. Jedne lubimy a innych nie.





5 komentarzy:

Aśka pisze...

Ja właśnie zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś micela. Może skuszę się właśnie na tego.. :)

Iwona Paulina pisze...

ja go polecam :)

sia pisze...

słyszałam o nim dużo dobrego ;) chyba się na niego skuszę ;)

Ola J. pisze...

Dużo recenzji o nim w Internecie krąży. Może jak skończę aktualny, to też spróbuję, co prawda z Be Beauty się u mnie sprawdzał, bo zbyt wrażliwych oczu nie mam, ale lubię próbować różnych rzeczy. Opakowanie rzeczywiście ładne i funkcjonalne.

Iwona Paulina pisze...

oj krąży, krąży:) ale z tego co zauważyłam to coraz więcej pozytywnych