piątek, 16 sierpnia 2013

OMBRE NAILS

Uzbierała mi się już całkiem niezła kolekcja lakierów do paznokci. Postanowiłam więc spróbować wykorzystać je do paznokciowego ombre.

Do tego celu użyłam:
  • nail whitener 108
  • lovely nude (numer niestety już starty)
  • sephora 55
  • l'oreal 109
  • miss sporty 415
Nie jest to może idealne wykonanie i nawet niezbyt wprawne oko dostrzeże niedoskonałości, ale malowanie paznokci zajęło mi dosłownie kilka minut. Co myślicie o efekcie? Iść w miasto czy zmyć?
Dodam tylko, że ten lakier miss sporty jest w rzeczywistości ciemniejszy i bardziej brązowy (na zdjęciach mi wychodzi jakąś taka zgniła zieleń).





12 komentarzy:

Magdalena Zawadzka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magdalena Zawadzka pisze...

Mi się bardzo podoba, wyszedł fajny efekt :)

Katarzyna Kucharek pisze...

fajnie wyszło :) zainteresował mnie ten lakier Nude z Lovely :) chyba go poszukam :D

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)a lakier ma faktycznie bardzo przyjemny kolor:)

Anonimowy pisze...

test: komentarz

ank13pietro pisze...

Pierwszy rzut okiem na paznokcie i myśl "gdzie to ombre?". Drugi rzut: "aaaaa! tyyy... fajne" :)

Pomysł ciekawy, na pewno wykorzystam przy którymś malowaniu :>

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

ank13pietro pisze...

BTW- nominowałam Cię do Liebster Award :)

http://ank13pietro.wordpress.com/2013/08/21/nominacja-do-liebster-award-po-raz-pierwszy/

pozdrawiam :)

Natalia Kurowska pisze...

świetne kolorki;)

vermilion pisze...

ciekawy efekt;)

Iwona Paulina pisze...

trzeba się ratować jak się nie umie zrobić prawdziwego ombre:)

Karolina Motyl pisze...

Fajny pomysł na nietypowe ombre :-) Muszę kiedyś wypróbować ten sposób.