środa, 21 sierpnia 2013

SIERPNIOWE DENKO




Czas mija nieubłaganie...wakacje już prawie się kończą a mam wrażenie, że dopiero co stopniał śnieg i przed nami jeszcze wiele ciepłych dni... Niestety wszystko wskazuje na to, że przed nami tego ciepła już wcale nie tak dużo...cieszmy się więc póki jest czym:)
A jeśli już mowa o końcu, to ja - młodszy szeregowy bloger melduję, że (ciężko było, ale czego się nie robi w imię urody...) wykończyłam co następuje:
  1. SYNERGEN - fruity flirt - płyn do mycia twarzy do skóry mieszanej. Produkcja - Niemcy, poj. 200ml, dostępny w sieciach rossmann. Jest to mój bezapelacyjny ulubieniec. Teraz zużywam drugie opakowanie i wiem, że po nim będą następne. Używam go po dokładnym oczyszczeniu twarzy przy pomocy płynu micelarnego i żelu do mycia twarzy a i tak zawsze jeszcze zbierze z buzi jakieś pozostałości zanieczyszczeń. Moja buzia bardzo go lubi. Mój portfel także. Ładnie tonizuje.
  2. BEBEAUTY -płyn micelarny, skóra wrażliwa. Produkcja- UE, poj. 200 ml, dostępny w biedronkach. Przypominam sobie, że kiedy rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem, blady strach padł na blogerki a informacja o wycofaniu tego produktu obiegła blogosferę z prędkością co najmniej światła. Ja sama, jako totalny nowicjusz pobiegłam do biedronki (kilka razy, bo dziewczyny kupowały tego micela po kilka a nawet kilkanaście sztuk więc ciężko go było dostać)  i zakupiłam 3 sztuki. No i tutaj pełne zaskoczenie. Micel faktycznie przyzwoity, ładnie oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Niestety- ja należę do tej grupy dziewczyn, kótrym podrażnia powieki. Dla mnie zmywanie nim oczu odpada.Wykorzystam zapas, który mam a później się zobaczy:)
  3. TOŁPA - normalizujący żel do mycia twarzy, skóra wrażliwa mieszana i trądzikowa. Produkcja - chyba Polska?, poj. 150 ml, dostępny w różnych drogeriach. Ładnie oczyszcza skórę, nie pozostawia uczucia ściągnięcia czy wysuszenia. Jednak moim zdaniem, jak na żel trochę za drogi. Raczej do niego ni wrócę (jest wiele równie dobrych, tańszych produktów).
  4. BEBEAUTY -chusteczki do demakijażu, skóra normalna i mieszana. Produkcja- UE, 25 szt., dostępne w biedronkach. Bardzo przydatne w podróży, na wakacjach i wszelkich sytuacjach, gdy nie możemy ze sobą zabrać 'całego zestawu oczyszczającego". Całkiem przyzwoicie usuwają makijaż. Niestety jeśli chodzicie w pełnym "umundurowaniu" tak, jak ja - czyli podkład, puder, róż i tusz do rzęs to usunięcie tego wszystkiego wymaga zużycia co najmniej 3,4 sztuk. Nieźle, prawda? No i niestety - u mnie podobnie jak micel tej firmy, podrażnia delikatną skórę wokół oczu. 
  5. VICHY-  capital soleil SPF 50, dla cery mieszanej i tłustej. Produkcja - Francja, poj. 50 ml, dostępny w aptekach. Mój ulubieniec. Z tych wszystkich tłuściaków (tak pieszczotliwie nazywam wszystkie kremy z filtrami do twarzy)z SPF 50, których używałam do tej pory - najlepszy. Niestety dla mnie wydatek ok. 50-60 zł miesięcznie (bo jedno opakowanie na tyle mniej więcej mi starcza) przez cały rok to dużo za dużo. Dlatego już go więcej nie kupię. Szukam tańszych zamienników. Teraz używam bielendy z SPF 30 (niestety tylko 30) i jestem zadowolona.
  6. PUPA -mascara energizer (możecie poczytać o niej  tutaj)
  7. REVLON - colorstay, podkład dla cery mieszanej i tłustej, kolor 150 buff. Produkcja- ?, poj. 30 ml. Dopóki nie wypróbowałam estee lauder double wear był moim ideałem. Teraz już widzę różnice w kryciu i trwałości. Nie zmienia to faktu, że jest to naprawdę dobry, trwały i całkiem fajnie kryjący podkład. Zużyłam juz wiele buteleczek colorstay'a i pewnie jeszcze kilka zakupię.
  8. ISANA - zmywacz do paznokci bez zawartości acetonu. Produkcja - Holandia, poj. 125 ml. Bardzo przyzwoity zmywacz. Ładnie zmywa pazury i tyle w tym temacie:)
  9. ZIAJA - seria activ -antyperspirant w kremie. Produkcja - Polska? poj. 60 ml. Bardzo fajny antyperspirant. Na pewno do niego wrócę. Niestety zauważyłam, że kosmetyki tej firmy stają się jakoś trudno dostępne, czego w ogóle nie rozumiem.
  10. NIVEA - antyperspirant stress protect. Produkcja -? poj. 40 ml, dostępny w drogeriach. Jak wyżej. Fajny antyperspirant. Dodatkowy plus za to, że odważyłam się go stosować bezpośrednio po goleniu i nie piszczałam:)
  11. GOLDWELL - kerasilk shampoo (możecie przeczytać o nim tutaj)
  12. BEBEAUTY - kremowy żel pod prysznic o zapachu mleczka kokosowego i jaśminu. Produkcja- UE, poj. 300 ml, dostępny w biedronkach. Ładnie pachnie, konsystencja kremowa, nie podrażnia skóry (przynajmniej mojej). Ne pewno go jeszcze zakupię.

i to by było na tyle (tym razem:)

Brak komentarzy: