środa, 7 sierpnia 2013

REVLONOWY NUDZIAK - CZYLI REVLON ICY NUDE

Niech żyją zakupy przez internet:). Nabyłam to cudeńko za 11,99 zł.  Nudziaki są ponadczasowe - zawsze w modzie... myślę sobie, że  jest to zresztą całkowicie zrozumiałe. Większość z nas, najlepiej się czuję w makijażu jedynie delikatnie podkreślającym urodę. Nudziaki są do tego wprost stworzone. 

Bardzo podoba mi się opakowanie tej pomadki. Czarne, klasycznie nowoczesne... moim zdaniem bardzo gustowne. Kolor też rewelacyjny. Wygląda na ciemny, ale na ustach daje stuprocentowy naturalny look. Gorzej z zapachem. Jakoś mnie drażni. Nawet nie jestem  w stanie go do czegoś porównać, chociaż coś mi niewątpliwie przypomina. Jeśli chodzi o trwałość to powiem tyle - trzyma się jak pomadka - "zjada" się z jedzeniem, zostaje na szklankach itp. Nie jest matowa - zawiera bardzo delikatne drobinki. Nie jest to też jakaś nienaturalna perła. Dla mnie ten kolor to strzał w 10. Bardzo mi się podoba.

A teraz trochę z innej beczki.
W blogosferze temperatura ostatnimi czasy systematycznie wzrasta. W sumie patrząc na termometr za oknem wcale mnie to nie dziwi, ale...
W tym miejscu pozwolę sobie na drobny apel...
Kochane kobitki, dziewczyny  i babeczki! Szanujmy się. Nie obrażajmy, nie hejtujmy. Każda z nas wkłada w prowadzenie swojego bloga jakąś pracę (jedne mniejszą, drugie większą). Prezentujemy tutaj swoje myśli, przemyślenia, opinie. Odważniejsze pokazują swoją twarz w pełnej okazałości, proponują makijaże, pokazują jak je wykonać. Wszystkim nam jednak przyświeca ten sam cel- chcemy się czymś podzielić z naszymi czytelnikami/odbiorcami. Dla mnie blogi to fajne źródło informacji na wiele ciekawych tematów. Bardzo dużo rzeczy kupuję przez internet i niestety czasami czuję się jakbym kupowała "kota w worku". Wiadomo, że ciężko jest zdecydować się na coś, jeśli nie mamy możliwości tego dotknąć, pomacać, powąchać czy po prostu obejrzeć. Blogi dają  mi możliwość spojrzenia na produkt okiem konsumenta a nie tylko producenta. Myślę, że to fajna rzecz. Nie chodzi mi o to, że mamy się komentować cukierkowo i słitaśnie. Ale niech ta nasza krytyka będzie konstruktywna a nie obraźliwa. Szczerość jest cnotą, a złośliwość to już tylko złośliwość.









bez pomadki

z revlon icy nude

Brak komentarzy: