wtorek, 24 września 2013

EVELINE MAGICAL COVER 5in1 - DŁUGOTRWAŁY PODKŁAD KRYJĄCY

To będzie krótka mini-recenzja na podstawie próbki. O tym, dlaczego uważam, że na podstawie próbki można napisać kilka słów o danym produkcie pisałam we wstępie tego postu.

Testowałam kolor 02 a próbka wystarczyła mi na dwa użycia. Jak sama nazwa wskazuje - magical cover, ma nam zapewniać super krycie. Niestety moim zdaniem jest ono raczej średnie. Dodatkowo podkład ten jakoś dziwnie szybko się "wchłania" na mojej skórze i krycie, które się uzyskuje zaraz po aplikacji, jakieś 10 minut po niej jest już znacznie słabsze (... wiem, że brzmi to skomplikowanie). Dodatkowo schodził mi z twarzy "plamami". Ponadto kolor 02 dla dużych bladziochów będzie trochę za ciemny. Niestety, próbka nie zachęciła mnie więc do kupna, chociaż produkt ma też niewątpliwie kilka plusów - przyjemnie pachnie, fajnie się aplikuje, ładnie wyrównuje koloryt i nie daje efektu maski. Moja cera niestety wymaga mocniejszego krycia a podkład ten jest dla mnie po prostu "za delikatny". Myślę sobie, że jest to dobry produkt dla młodych dziewczyn i kobiet, które od podkładów oczekuję tylko lekkiego wyrównania kolorytu.



2 komentarze:

Ola J. pisze...

Też miałam tą próbkę (zapewne tak jak Ty, z rossmannowskiego Skarbu), u mnie niestety po otwarciu wylądowała w koszu. Kolor koszmarnie ciemny i koszmarnie pomarańczowy jak dla mnie. Zapach też mnie odrzucał.
Dobrze, że miałam próbkę, bo dzięki niej wiem, że nie sięgnę po ten specyfik.

Iwona Paulina pisze...

dokładnie tak - próbka pochodzi ze sarbu:) kolor dosyć ciemny ale fajnie przetestować czasem różne rzeczy:)