poniedziałek, 9 września 2013

H&M NOSZĘ...NA PAZNOKCIACH

Jest to mój pierwszy kosmetyk z sieciówki odzieżowej. "It's genious M" (bo tak się zwie owe cudo) wpadł mi w ręce za sprawą mojej siostry. Nie spodziewałam się po nim zbyt wiele. Zresztą ma niemalże taki sam kolor jak mój biedronkowy bell. Jeśli się jednak dokładniej przyjrzymy to widać subtelną różnię (jest o jakieś pół tonu jaśniejszy). Pomimo tego, że posiada mały, wąski pędzelek to aplikuje się całkiem przyjemnie. Nie tworzą się żadne grudki czy smugi a lakier już przy nałożeniu pierwszej warstwy ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Trwałość jest już trochę mniej zadowalająca. U mnie odpryski pojawiają się już mniej więcej drugiego dnia. Produkowany jest we Francji. Bardzo podoba mi się jego opakowanie. Proste, klasyczne po prostu eleganckie. Myślę, że jest wart wypróbowania. A Wy używałyście już może kosmetyków z H&M?






13 komentarzy:

yourpleasure pisze...

Śliczny kolor ! Uwielbiam róże na paznokciach, bo wyglądają dziewczęco i mnie osobiście przypominają lato :)

Iwona Paulina pisze...

też jestem fanką różu na paznokciach:)

yourpleasure pisze...

Haha no nie ! :D Chemia syntetyczna daje tyle radości naszym włosom, więc czemu z niej rezygnować? Jedyne co, to trzeba stosować ją z umiarem. Wiadomo, że chciałabym żeby moje włosy nie 'żyły' na chemii, no ale cóż może kiedyś :P
Róż i już ! :)

Iwona Paulina pisze...

no właśnie... jak to mawiają mądrzejsi ode mnie - wszystko jest dla ludzi... silikony też:)

Vogue Swing pisze...

ile za niego dałaś? ładny kolor....
Ja miałam z H&M jakiś błyszczyk- ale bezbarwny, więc spełniał swoje oczekiwania :P ;)
http://vogueswing.blogspot.com

Iwona Paulina pisze...

dostałam go za free... nie mam niestety pojęcia ile kosztował... podejrzewam jednak, że maksymalnie kilka złotych... stawiam na 6-7:)

Sylwia W pisze...

Fajny kolorek :) typowy letni ale na jesień też może być

Iwona Paulina pisze...

myślę, że nawet na cały rok:)

Gabi Uchto pisze...

mmm bardzo fajny soczysty taki <3
http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

Magdalena Zawadzka pisze...

Jakoś do kosmetyków firmy H&M nie mogę się przekonać :)

Iwona Paulina pisze...

nie jest zły... ja się przekonałam do kosmetyków h&m więc na pewno coś jeszcze przygarnę:)

Monika Ch pisze...

Lubię lakiery z H&MA są niezłe

BogusiaM pisze...

Mam jedna buteleczke i u mnie trzyma sie całkiem dobrze. Słodki ten róż.