czwartek, 19 września 2013

MATOWY MANICURE - PROSTY DOMOWY SPOSÓB

Przeglądając internet natrafiłam dzisiaj na świetny sposób na zrobienie sobie matowego manicure, bez konieczności kupowania matowych lakierów. Filmik możecie obejrzeć na portalu www.sexymamy.pl (tutaj). Sam sposób jest banalnie prosty. Wystarczy pomalować pazury swoim ulubionym lakierem, a  następnie jeszcze niewyschnięte pazurzaki umieścić nad jakimś źródłem pary (ja wykorzystałam czajnik:)). Efekty mojej radosnej twórczości możecie podziwiać niżej:).
Do manicure użyłam lakieru Wibo. Niestety nie podam Wam numerka, bo jest już nieczytelny. W każdym razie jest to piękna, złamana czerwień.
Wybaczcie moje niedoróbki (są wynikiem tego, że szybko chciałam przetestować ten sposób). A Wy co o nim myślicie? Spróbujecie? Podoba Wam się matowy manicure?
Jeśli spróbujecie to wklejajcie linki w komentarzach, chętnie popatrzę:)




11 komentarzy:

Magdalena Zawadzka pisze...

Nie wpadłabym na taki pomysł :) Fajny efekt

O mnie pisze...

fajnie nie wiedziałam , dobry pomyśł:) bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

Iwona Paulina pisze...

Jaa sobie coś kojarzę, że podobnie działa chyba włożone ręki do ciepłej wody:) ale muszę jeszcze sprawdzić:)

Iwona Paulina pisze...

Dziękuje:) obserwujemy:)

Dominika Zet pisze...

Świetny pomysł :)

Pozdrawiam i obserwuję :)

Aleksandra B. pisze...

fajny efekt:)
obserwuje, wpadnij do mnie przy okazji www.mistake.com.pl

Iwona Paulina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

PROJEKT M pisze...

Bardzo ładny lakier ;) i fajny patent

Panna Vejjs pisze...

Nie tak dawno Ewa z kanału RedLipstickMonster nagrywała filmik ze sposobami na matowe paznokcie w domu ;-)

Iwona Paulina pisze...

Całkiem możliwe:) ja swoją inspirację zaczerpnęłam z innego źródła...podejrzewam jednak, że "przepis na matowe paznokcie" krąży w sieci już od dawna... a kanału RedLipstickMonster niestety nie znam i nie oglądam;)