sobota, 28 września 2013

WRZESNIOWE DENKO

No i przyszła pora na pochwalenie się wrześniowym zużyciem zapasów kosmetycznych:). Niestety w tym miesiącu nie będzie tego dużo...za to na październik szykuje się prawdziwa denkowa uczta:)


 

 We wrześniu udało mi się wykończyć sześć kosmetyków:
1. Żel pod prysznic Dove - 500 ml - bardzo lubię ten żel, przyjemnie pachnie, ładnie nawilża skórę, wracam do niego bardzo często.
2. Szampon przeciwłupieżowy Clear - 250 ml- kupiłam go ponieważ na etykiecie widniał taki oto napis: "do włosów normalnych oraz swędzącej skóry głowy" a że to drugie mi mocno dokuczało...  nie zastanawiałam się zbyt długo, gdy go ujrzałam. Przez pierwsze dwa mycia piekła mnie skóra. Potem nie powodował już żadnego dyskomfortu. Włosy ładnie po nim wyglądają a skóra rzeczywiście przestała aż tak mocno swędzieć.
3. Żel do mycia twarzy  normalizujący Ziaja - 500 ml - moja nowa miłość kosmetyczna. Stosowałam go do mycia twarzy wieczorem. Przez cały okres użytkowania nie pojawił mi się ani jeden pryszcz! Ładnie oczyszczał, delikatnie się pienił i nie wysuszał buzi. Uwielbiam go i na pewno jeszcze kupię.
4. Serum borowinowe do rąk Krynickie SPA - pięknie pachniała i bardzo fajnie nawilżało skórę dłoni. 
5. Kredka do oczu FM - bardzo lubię kredki do oczu tej firmy, bo naprawdę fajnie się trzymają powieki. Fajnie się ją nakłada, nie roluje się, nie jest ani za twarda ani za miękka. Miałam ich już kilka i zawsze do nich wracam.
6. Chusteczki do demakijażu Bebeauty - pisałam już o nich kilka razy. Niezastąpione podczas wyjazdów. Fajnie zmywają makijaż, chociaż trzeba ich zużyć kilka sztuk żeby porządnie wszystko usunąć. Wracam do nich często.

5 komentarzy:

Girl Power pisze...

Bardzo lubię czytać "zdenkowane" posty, a widzę, że zaczynasz przygodę z blogowaniem, toteż na dobry początek, zostaję Twoją czytelniczką, miło mi Cię poznać :)

Make-up by Mags pisze...

też zbieram się do napisania denka :)ciekawe produkty, lubię czytać o czymś czego nie znam a tych kosmetyków nie próbowałam

Iwona Paulina pisze...

dzięki dziewczyny za ciepłe słowa a kosmetyki godne polecenia:)

look in red pisze...

Ja także bardzo lubię denka :) Mnie samej niestety bardzo trudno jest wykończyć jakiś kosmetyk bo zawsze zostawiam coś na dnie - na wszelki wypadek, gdybym zatęskniła :D

Iwona Paulina pisze...

też ta kiedyś miałam, niestety zawsze kończyło się tak samo - już do nich nie wracałam:)