czwartek, 24 października 2013

CZAS NA RELAKS - THE BODY SHOP DIVINE CALM SERENITY MILK BATH POWDER (70% OFF)

Ostatni tydzień był dosyć ciężki. Podróże służbowe, hotele, setki przejechanych kilometrów i permanentne niedosypianie.  Po powrocie do domu zamarzyłam więc o kąpieli z prawdziwego zdarzenia. Jakiś czas temu dostałam od siostrzeńca puder do kąpieli z The Body Shop'u. Postanowiłam więc go wreszcie wykorzystać i oddać się chwili przyjemności z dużą ilością wody i piany. No i właśnie. Piany jakoś zabrakło. Wsypałam do wanny całkiem sporą ilość produktu no i teraz już wiem, że pieni się właściwie w ogóle. Jeśli zaś chodzi o zapach to mocno wyczuwam jakąś sosnę, chociaż producent deklaruje zapach lawendy. W kąpieli  jest on dosyć mocno wyczuwalny i faktycznie jakoś mnie tak... wyciszył. Jakiegoś nadzwyczajnego wygładzenia czy innych tam efektów po zastosowaniu pudru nie zauważyłam (a takie ma  mieć dzięki obecności mleczka sojowego). Niemniej jednak cel został osiągnięty i kąpiel była odprężająca. 

UWAGA DZIEWCZYNY!
Widziałam, że w The Body Shop  jest teraz promocja na niektóre artykuły nawet do 70%. Pudrów do kąpieli nie widziałam, ale przecenionych jest wiele iinych produktów do kąpieli - mydeł, żeli i płynów i peelingów. Poza tym w dobrej cenie możecie nabyć podkłady i pudry a także jakieś różniaste kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Jeśli lubicie produkty tej firmy to myślę, że warto się wybrać do sklepu.







8 komentarzy:

ŚWIAT MAKIJAŻU by Make Up Artist Kasia Pietruszka pisze...

Ja ostatnio testowałam kostkę do kąpieli z Yves Rocher. Po tej kąpieli moge śmiało powiedzieć, wolę piankę :)

Make-up by Mags pisze...

ciekawy produkt, ja uwielbiam wszelkiego rodzaju płyny i kostki musujące do kąpieli. Byle by były relaxujące :) albo dawały pianę :)

Vogue Swing pisze...

Zapach sosny czy lawendy :P Ważne, że jakaś pachniał :D :D ;) :P Ja nie miałam nigdy takiego produktu, nawet teraz nie mogę sobie na takie cuda pozwolić, ponieważ wynajmuję mieszkanie- a w nim prysznic :(
http://vogueswing.blogspot.com

Iwona Paulina pisze...

prysznic też dobra rzecz:) no ale faktycznie ciężko w nim wziąć sobie relaksującą kąpiel:)

Basia Smoter pisze...

Przyznam bez bicia nie wiedziałam wcześniej , że jest coś takiego jak puder do kąpieli:)

Iwona Paulina pisze...

jest jest:)... kreatywność producentów kosmetyków nie zna granic:)

Alicja K pisze...

Och, puder do kąpieli .. aż marzy mi się taka ! Tyko kiedy sobie takiego relaksu zafundować ? : ((

Iwona Paulina pisze...

w weekend?:)