niedziela, 20 października 2013

JESIEŃ NA PAZNOKCIACH - MÓJ ULUBIENIEC MARGARET ASTOR

Dzisiaj szybciutko bez zbędnej pisaniny. Lakier Margaret Astor nr 110 z serii FASH'N STUDIO
Dostałam go w programie lojalnościowym jednej z internetowych drogerii.  Piękny burgund/śliwka, który na paznokciach wytrzymuje kilka dni. Jedna warstwa to za mało. Czas, który trzeba poświecić na jego nałożenie rekompensuje jednak efekt. Ja się w tym kolorze zakochałam. Pięknie odbija światło. Zresztą same zobaczcie.




11 komentarzy:

Magal pisze...

Bardziej podoba mi się na twoich paznokciach niż w butelce. Ale to nadal kolor nie dla mnie.

Marigold pisze...

Kolor bardzo ładny, jednak na swoich paznokciach nie lubię takich wykończeń. Jedyne kolory jakie ostatnio toleruję na swoich paznokciach to delikatne pastele i nudziaki.

Miło popatrzeć na czyjeś paznokcie w takich kolorach.

BogusiaM pisze...

bardzo fajny kolor, w sam raz na jesień:)

Iwona Paulina pisze...

dziękuję:)

ThisIsKatie Katie pisze...

Kolor jak najbardziej na ten sezon ;)

Ola J. pisze...

Piękny kolor, ja kiedyś z tej serii miałam granat, ale nie byłam zadowolona. Jednak było to kilka lat temu, może warto spróbować z nim jeszcze raz..

Vogue Swing pisze...

Pasuje do tej pory roku :))
http://vogueswing.blogspot.com/

maki / Kinga pisze...

na paznokciach faktycznie wygląda jeszcze lepiej!

Iwona Paulina pisze...

mój ulubiony kolor w tym sezonie:)

Ania W pisze...

Piękny śliwkowy kolor :-)

aschaaa pisze...

piekny kolorek :)