sobota, 19 października 2013

FRANCJA ZA MNIEJ NIŻ 10 ZŁOTYCH

Czasy są ciężkie. Cały czas tylko trąbią o tym kryzysie i dziurze budżetowej. Kiedy uda mi się kupić coś fajnego w dobrej cenie jestem bardzo zadowolona. 
W carrefourze możecie już od jakiegoś czasu zaopatrzyć się w kosmetyki francuskiej firmy Les Cosmetiques. Oprócz fajnych, przyjemnych dla oka opakowań, posiadają bardzo zbawienne dla portfela ceny. Żel pod prysznic, szampon do włosów czy odżywkę nabędziemy za kilka złotych.
Ja skusiłam się na żel pod prysznic z granatem i nasionami malin (pachnie cuuuudnie).
Bardzo fajnie się pieni, delikatnie peelinguje a ciało po nim pachnie rewelacyjnie.
Kupiłam też sobie odżywkę do włosów z awokado i masłem shea. Ładnie pachnie i delikatnie nawilża. Taka przyjemna odżywka do codziennego stosowania, nie obciążająca włosów. 
Jeśli macie gdzieś w pobliżu carrefoura to rozejrzyjcie się za tymi kosmetykami bo myślę, że warto. Dostępnych jest wiele różnych zapachów i rodzajów zarówno szamponów do  włosów, odżywek jak  i żeli pod prysznic. A ceny są naprawdę zachęcające!





Próbowałyście już tych kosmetyków?

Brak komentarzy: