środa, 16 października 2013

METALLOVE MISS SPORTY

Jest to lakier z którym mam problem - nie wiem sama czy go lubię czy nie. Kolor w buteleczce, gdzie można dostrzec rożne refleksy naprawdę robi na mnie wrażenie. Widać jakiś fiolet i zieleń, które mnie osobiście wodzą na pokuszenie. Niestety nałożony na płytkę nie prezentuje się już tak rewelacyjnie (moim skromnym zdaniem). A Wy co myślicie o takich metalicznych lakierach? Lubicie je?





Jeśli chodzi o jego trwałość to również nie robi ona na mnie pozytywnego wrażenia. Szybko odpryskuje a przy nakładaniu trzeba się namęczyć, żeby na płytce nie zostały pęcherzyki powietrza. Dziwi mnie to trochę bo mam kilka lakierów do paznokci z miss sporty i nosi się je dużo lepiej.

8 komentarzy:

fanglefashion pisze...

Na paznokciach w ogóle nie ma krycia ;(

Iwona Paulina pisze...

coś tam niby kryje ale ten kolor wydaje się być taki nijaki

Ola J. pisze...

Mi się nie podoba, na paznokciach wygląda jak zwykła, babciowa perła. I jeszcze trwałością nie powala... To nie dla mnie.

Iwona Paulina pisze...

to fakt... trochę się mieni pod światło ale mimo wszystko w butelce wygląda dużo lepiej

Monnie pisze...

troszkę słabo się prezentuje, myślałam, że efekt będzie na prawdę bardzo metaliczny, a jest dość.. przeciętny, szkoda!

Monnie pisze...

troszkę słabo się prezentuje, myślałam, że efekt będzie na prawdę bardzo metaliczny, a jest dość.. przeciętny, szkoda!

Monnie pisze...

troszkę słabo się prezentuje, myślałam, że efekt będzie na prawdę bardzo metaliczny, a jest dość.. przeciętny, szkoda!

Paubia pisze...

Uuu pozostawia wiele do życzenia..