wtorek, 8 października 2013

WYCIECZKA DO FRANCJI ZA DYSZKĘ?

Dzisiaj będzie szybko i na temat:)
Jakiś czas temu zakupiłam sobie odżywkę do włosów Garnier Ultra  Doux z serii o wymownej nazwie "Sekrety Prowansji". Jej dwa sztandarowe  składniki czyli morela i olejek migdałowy pochodzić mają właśnie z prowansalskich upraw. Nie czuję się mocna aby polemizować z taką informacją, więc biorę ją za pewniaka:).
Przeznaczona jest do włosów z tendencją do przesuszania. Używam jej od jakiegoś miesiąca i muszę przyznać, że jest przyzwoita. Nie ma po niej jakiegoś wielkiego wow, ale też nie płaczę z powodu pieniędzy wyrzuconych w błoto. Pięknie pachnie i zapach ten dosyć długo się utrzymuje na włosach (przynajmniej moich). Ma delikatną konsystencję i nie czupryny. Polubiłyśmy się. Niestety nie widziałam jej nigdzie w regularnej sprzedaży (kupiłam ją  w Biedronie).
Używałyście jej może?




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tu zarabiam pieniądze - http://www.learnmoneystrategy.com/Nirres/. To łatwe i całkiem zyskowne! ;)

Alexis93 pisze...

Bardzo fajny i ciekawy produkt :)

Ann pisze...

Też ją polubiłam :) ślicznie pachnie :D

A może w sklepie Carrefour poszukaj?? albo w Drogerii Natura?? Rossmann??

Iwona Paulina pisze...

No właśnie szukałam już jej w drogeriach i ni ma:)

Natalia Kurowska pisze...

Właśnie w sklepach też jej nie widziałam a chciałam kupić bo szampon mam i jest świetny

Iwona Paulina pisze...

a ja właśnie żałuję, że nie udało mi się kupić szamponu...