poniedziałek, 14 października 2013

Z SERII: TEST NA PODSTAWIE PRÓBKI - AA MASKA NAWILŻAJĄCA

Dzisiejszy dzień był makabryczny. Złośliwość przedmiotów martwych nie miała końca...wszystko żyło własnym życiem, przy okazji kompletnie dezorganizując moje...



Dlatego dzisiaj będzie szybko, ale troszkę boleśnie...
Maskę nawilżającą 12 h z serii AA intensive therapy, przetestowałam na podstawie dwu mililitrowych próbek, których otrzymałam  łącznie aż 6 sztuk. Niestety już po pierwszym użyciu wiedziałam, że wykorzystam ją zupełnie inaczej niż do nawilżania twarzy.
Jest to produkt zdecydowanie do cery suchej a nie mieszanej czy tłustej (tak też zresztą podaje producent - produkt do skóry suchej i odwodnionej). Po jej aplikacji na skórze pozostaje (jak to określił producent) delikatna powłoka okluzyjna zabezpieczająca przed utratą wody.
I muszę przyznać, że wszystko się zgadza. 


Maska (jak sama nazwa wskazuję) ma gęstą i kremową konsystencję. Ma też delikatny aczkolwiek chemiczny zapach.  Po aplikacji na twarz czułam ogromny dyskomfort (tak, jakby moja skóra w ogóle przestałą oddychać). Ktoś zaraz powie - a czego się spodziewałaś wariatko jak użyłaś kremu do skóry suchej i odwodnionej? No więc posiadaczki cery mieszanej również dobrze wiedzą, co to jest  odwodnienie skóry i znane są im nieprzyjemne objawy tegoż stanu. Moja skóra ostatnio była strasznie spragniona i wołała o wodę! Postanowiłam więc przetestować to, co miałam pod ręką. Padło na maskę. Podsumowując - do skóry suchej będzie idealna. Świetnie ją nawilży i natłuści.  Mojej mieszanej również przyniosła ukojenie - zlikwidowała uczucie napięcia i ładnie ją nawilżyła. Niestety - odczucie spoconej, tłustej twarzy zupełnie mnie od niej odpycha. 


Nic się jednak nie będzie marnować. Zużyję ją jako maskę do rąk (lub alternatywnie będę kłaść na szyję).
Jaki z tego morał?
Czytajcie etykiety ze zrozumieniem:). Przywrócenie równowagi suchej i odwodnionej skórze, to nie to samo, co skórze przesuszonej i odwodnionej;)

6 komentarzy:

Agata Wójcik pisze...

Ja tam lubię testować :D

aschaaa pisze...

hahaha ja nie czytam nigdy etykiet i kupuje cos co mi wogole nie potrzebne :P

ja mam teraz maske nawlizajaca z bioderma profesional i jestem mega zadowolona!

Basia Smoter pisze...

Maseczka na nogi z tego będzie idealna:)

Iwona Paulina pisze...

ha... na nogi, na ręce, na brzuch itp... itd... tylko nie na twarz:)

pami1990 pisze...

jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej maski, ale już po recenzji wiem. że muszę sobie ją odpuścić. Dziękuję za przydatne informacje :))

Iwona Paulina pisze...

Jeśli masz skórę mieszaną lub tłustą to na raczej tak:(