czwartek, 3 października 2013

ZMARSZCZKI PRECZ!!!

W świecie finansów najbardziej opłacalne są inwestycję z wysoką stopą zwrotu. Podobnie rzecz się ma w branży urodowej. Chcielibyśmy uzyskać jak najlepsze efekty, przy zainwestowaniu w dany produkt jak najmniejszej kwoty. Problem w tym, że zarówno w kosmetyce  jak i w finansach niezmiernie ciężko jest znaleźć taką "perełkę". Inwestujemy w coś, bo kuszeni reklamami kupujemy sobie wyobrażenie o efektach kuracji. Niestety czasem się okazuje, że najzwyczajniej w świecie przeinwestowaliśmy. 

Moje pytanie brzmi- ile powinniśmy wydać na krem pod oczy, żeby zobaczyć wymierne efekty w postaci spłycenia zmarszczek? I po jakim czasie należy się spodziewać obserwowalnych zmian? Czy jest sens stosować kremy tanie? Czy może lepiej od razu wybrać droższy?

Skończyłam już 30 lat. Zmarszczki mimiczne dopadły i mnie. Na dobry początek, zainwestowałam więc w krem pod oczy 35 zł. Skusiły mnie patenty (15 - czyli o 10 mniej niż w serum estee lauder;), kto mnie czyta, ten wie o co chodzi) i marka. Dermika kojarzy mi się z jakością. Wybrałam krem-maskę redukującą zmarszczki, przeznaczoną do całodobowej pielęgnacji skóry wokół oczu. Swe nadzwyczajne działanie ma zawdzięczać obecności Ektoiny Multirole - związku pochodzącego z roślin o wysoko rozwiniętych zdolnościach adaptacyjnych, który ma  m.in. zapobiegać uszkodzeniom DNA i chronić aparat immunologiczny skóry.

Stosuję go od tygodnia. Żadnych zmian jeszcze nie dostrzegam. No, ale właśnie... rozpoczynam testowanie. Po skończonym opakowaniu pokaże Wam zdjęcia z efektami (jeśli takowe będą).

A Wy jakie kremy pod oczy możecie polecić?







9 komentarzy:

Ola J. pisze...

Jestem ciekawa czy patenty zdadzą egzamin i jak będą wyglądać Twoje oczy po testach.

Kasia pisze...

O, nawet nie wiedziałam, że Dermika ma taka linię.

Iwona Paulina pisze...

Jak tylko skończę używać to dam znać czy coś się zmieniło na plus. A ta linia to jakaś nowość.

Make-up by Mags pisze...

teraz testuję krem pod oczy z L'Occitane z serii Divine, dam sobie jeszcze kilka tygodni i coś o nim napiszę, wcześniej miałam Clinique All about Eyes- nawilżał fajnie ale nie był to krem przeciw zmarszczkowy. Wiem, że trochę to potrwa ale będę wyczekiwać Twojej recenzji Dermiki :)

Vogue Swing pisze...

Ja pod oczy nie używam żadnych kremów. nawet żadnych przeciwzmarszczkowych. Mam 23 lata, więc jeszcze nad tym zbytnio nie myślałam. Chociaż mam kreskę na czole i między oczami- taka moja zmarszczka mimiczna- jakaś dziwna ;/
http://vogueswing.blogspot.com

Wioleta Liedtke pisze...

Ciekawa jestem kompletnej recenzji :)
Zapraszam również do siebie na fotodelicje.blogspot.pl
Pozdrawiam :)

Iwona Paulina pisze...

Przyznam się szczerze, że sama jestem ciekawa efektów:)... 23 lata...oj kiedy to było?:) cudny wiek...

aschaaa pisze...

no czekam na zakonczenie testow :)

co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

aschaaa pisze...

ja tez juz obserwuje :)