poniedziałek, 25 listopada 2013

TANIOŚĆ W KOSMETYCZCE - CATRICE ALL MATT PLUS

Nie pamiętam już dokładnie ile kosztował... ale jest to na pewno jeden z tańszych pudrów spośród tych, które  nabyłam w ciągu ostatnich kilku lat. Powiedziałabym, że te kilkanaście złotych wydałam całkiem nieźle. Puder ładnie matowi cerę. Nadaje delikatny kolor (chociaż ma niby być transparent). Podobno zawiera także pigmenty odbijające światło, których niestety nie potrafię ich w żaden sposób dostrzec. Pachnie baaardzo delikatnie. Jest ok (chociaż dla mnie pupa luminys jak na razie nie ma sobie równych). Muszę jeszcze tylko dodać, że bardzo lubię opakowanie firmy catrice. Uwielbiam ten prosty, surowy design. Miałyście go kiedyś?




Ciekawa jestem na ile  mi wystarczy...dodam tylko, że pupa luminys wystarczyło na ponad pół roku codziennej aplikacji... catrice nabiera się z opakowania dużo "hojniej"... także zobaczymy.

8 komentarzy:

Make-up by Mags pisze...

hmm ciekawe czy u mnie by się sprawdził na mojej tłustej buzi... zwrócę na niego napweno uwagę następnym razem jak będę przechodzić kolo półki z tymi kosmetykami.

Cookie pisze...

Z chęcią wypróbuję ten produkt, lubię Catrice ;)

Olalaa pisze...

nigdy na niego nie trafilam, ale dobrze, ze dziala:)

Magdalena Zawadzka pisze...

Ja ogólnie jestem zadowolona z produktów Catrice, ale tego jeszcze nie testowałam ;)

Lisica pisze...

nigdy nie używałam, wygląda całkiem ciekawie jak skończę swój z Maybelline to może się na ten skuszę:))

Obserwuję:)

Ewelina Linka pisze...

Catrice ma świetne produkty. Tego pudru jeszcze nie testowałam ;)

www.linkacosmetics.blogspot.com

Iwona Paulina pisze...

Muszę przyznać, że jakoś ostatnio chętnie sięgam po produkty tej firmy.

karolina pisze...

Ja używam właśnie tego pudru, wystarcza na dość długo;)