wtorek, 21 stycznia 2014

WINO NA PAZNOKCIACH

Strasznie żałuję, że markę Nouba odkryłam dopiero po wycofaniu jej z naszego kraju. O ich świetnym tuszu do rzęs i różu do policzków pisałam już wcześniej. Tym razem "na warsztat" wzięłam lakier do paznokci, który szybko dołączył na podium do swoich noubowych braci. Bo jest to naprawdę bardzo ciekawy produkt. Ładnie się rozprowadza, nie smuży się a jedna warstwa już ładnie kryje płytkę paznokcia. Bardzo fajnie się trzyma na paznokciach i nie odpryskuje. A kolor (nr 435)? Jest rewelacyjny. Jedyne co mi przychodzi na myśl jak na niego patrzę to - wino z bąbelkami :) (zawiera drobinki). Myślę, że najlepszą jego recenzją będzie fakt, że dzisiaj w pracy kilka koleżanek pytało mnie co za cyt. "cudo" mam na paznokciach.








11 komentarzy:

KATRIN pisze...

Lakier bardzo ładny, głęboka ciemna czerwień to co lubię najbardziej na paznokciach :)

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

alizall z. pisze...

Cudo ! :)

Iwona Paulina pisze...

ano cudo:)

elpiss pisze...

ostatnio też lubię wino na paznokciach, a te bąbelki uderzają do głowy i krzyczą- kup taki ;-)

Ewelina Inulec pisze...

Piękny, taki inny :)

Aleksandreta K. pisze...

świetny, klasyczny kolorek ;)

Beata Isia pisze...

bardzo ładny kolorek:)

Iwona Paulina pisze...

dziękuję Wam:)

Martinail pisze...

Piękny. Rozumiem, ze niestety już nie do nabycia u nas?

Iwona Paulina pisze...

Niestety tak. Nouba z tego co mi wiadomo jest juz niedostępna stacjonarnie w naszym kraju.