sobota, 18 stycznia 2014

WYGRANA Z KOLASTYNĄ

Tym razem i do mnie uśmiechnęło się szczęście i wygrałam w konkursie zorganizowanym na blogu Oli z belleoleum, którego sponsorem była firma Kolastyna. Muszę przyznać, że paczkę otwierałam z dużą ciekawością, bo jej zawartość pozostała tajemnicą do samego końca. A co się w niej znalazło? Same/i spójrzcie:)


1. Coś do ciała:
  • balsam nawilżający zapewniający długotrwałe nawilżenie i wygładzenie skóry
  • termoaktywne serum wyszczuplająco-antycellulitowe na brzuch i pośladki



2. Coś do rąk i stóp:
  • odżywczy krem do rąk, głęboko nawilżający, łagodzący i regenerujący skórę
  • krem do stóp z pękającą skórą pięt, odbudowujący popękany i uszkodzony naskórek i dodatkowo intensywnie nawilżający



3. Coś do twarzy:
  • żel do mycia twarzy oczyszczający i odświeżający a jednocześnie niewysuszający naskórka do cery normalnej i mieszanej
  • krem na dzień i na noc rozświetlająco nawilżający przez 24 h do cery suchej 20+
  • oczyszczająca maseczka  do twarzy usuwająca martwe komórki naskórka i toksyny oraz przywracająca równowagę
  • nawilżająca maseczka do twarzy, przywracająca optymalny poziom nawilżenia i wygładzająca skórę




Muszę przyznać, że zawartość paczek została fajnie przemyślana przez organizatora konkursu i znalazły się w nich kosmetyki bardzo uniwersalne. Bardzo się cieszę z termoaktywnego serum i już jestem ciekawa jego efektów. Na pierwszy rzut testowania pójdą jednakże maseczki do twarzy, bo dzisiaj sobota - dzień domowego spa:)

W każdym razie jestem bardzo miło zaskoczona zarówna zawartością paczki jak i również jej ekspresową przesyłką. Po przetestowaniu każdego produktu będę Was informować, jak się u mnie sprawdził.

3 komentarze:

pami1990 pisze...

świetna zawartość! Gratuluję;) czekam na recenzję, bo kosmetyki fajnie zapowiadają:))

Patis Home pisze...

Bardzo fajne kosmetyki, mam szczerą nadzieję, że Ci się sprawdzą :) Póki co gratuluję wygranej i udanych testów życzę :)
Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowego posta :)
http://patishome93.blogspot.com/2014/01/wishlista-patis-home-na-ten-rok-d-hej.html
Buziaki :*

Iwona Paulina pisze...

dziękuję Wam bardzo!