piątek, 21 lutego 2014

CO, GDZIE I ZA ILE?

W dzisiejszym poście postanowiłam (trochę subiektywnie) pokazać Wam czym kuszą nas popularne drogerie i producenci kosmetyków i jakie promocje oferują. Zacznę może od swojego (ostatnio ulubionego) sklepu internetowego a mowa tu o

YVES ROCHER

Jeśli jesteście zainteresowane tematyką pielęgnacji przeciwzmarszczkowej to koniecznie zajrzyjcie na stronę yves rocher, albo tutaj.
Niestety wiem, że jakość poniższych zdjęć jest dosyć słaba dlatego spieszę z wyjaśnieniem, że w walce ze starzeniem skóry do wyboru mamy pięć serii kosmetycznych z produktami dostosowanymi do potrzeb  naszej skóry.  W ofercie dostępne są również sera, które zawierają zdecydowanie więcej substancji aktywnych niż zwykły krem. Większość produktów możemy zakupić w promocji, taniej o 30-40%. Do tego dochodzą jeszcze - darmowa wysyłka za zakupy powyżej określonej kwoty i kosmetyk-prezent.





Ostatnio zastanawiam się nad kupnem podkładu z yves rocher i muszę przyznać, że poniższa notka bardzo mi pomogła w kwestii wyboru odpowiedniego produktu. Lubię kosmetyki kryjące więc w grę wchodzą jedynie ostatnie dwa produkty ze zdjęcia.


No i jeszcze seria, która mnie mocno zainteresowała. Skuszę się chyba na serum, ale na razie z tego co widzę to muszę poczekać do maja 2014 r.



ROSSMANN

Roll-on pod oczy za niecałe 7 zł? Albo może krem lub serum z kolastyny? W każdym razie krem przeciwzmarszczkowy z mixy już sobie zakupiłam (kolejny). Mam ochotę jeszcze na mleczko do ciała z tej samej serii, ale w kolejce na użycie czeka balsam z wygranej z kolastyną więc na razie sobie odpuszczę.



NATURA

Kolejne niezbyt dobre jakościowo zdjęcia, ale nawet pomimo tak kiepskiej rozdzielczości można coś wyłowić wzrokiem. Na pewno na uwagę zasługuje przecena produktów firmy catrice i kobo.



BIEDRONKA

W biedronce oczywiście najchętniej wybieranymi przeze mnie produktami do pielęgnacji są produkty serii bebeauty. Chociaż muszę przyznać, że hypoalergiczne mydło naturalne kusi mnie już samym przymiotnikiem "naturalne" więc kto wie?





SEPHORA

Na koniec zostawiłam sephorę, w której w naprawdę dobrej cenie możemy nabyć jakiś flakonik wody toaletowej. Zresztą same spójrzcie:



7 komentarzy:

Ewulette pisze...

a ja ostatnio polubiłam sieć drogerii Jaśmin :)

Iwona Paulina pisze...

hm... u mnie chyba takiej nie ma, ale już sprawdzam co to za drogeria:)

DypoMatka pisze...

Pędzę do Biedronki po mydło naturalne ;) I to nie jedno!

Iwona Paulina pisze...

oj to ja chyba też jutro popędzę:)

Kamila Konarska pisze...

Ja to mydło widuję w swojej Biedronie już od dłuższego czasu.

Iwona Paulina pisze...

moja jest chyba jakoś niezbyt zaopatrzona bo jeszcze go nie widziałam...

Sandra Kozłowska pisze...

zainteresowana jestem podkładami ;-)