niedziela, 9 marca 2014

SIOSTRZANY DUET

czyli peeling i żel normalizujący z serii ziaja pro...
Zakupiłam je online w jednym ze sklepów internetowych i muszę przyznać, że był to jeden z moich lepszych zakupów kosmetyków pielęgnacyjnych w zeszłym roku.
Na moich kosmetykach znajduje się informacja, że są przeznaczone do użytku profesjonalnego  (do zastosowania tylko i wyłącznie  w salonach kosmetycznych). Ponieważ jednak znalazły się w ofercie normalnego sklepu internetowego, w którym kosmetyki kupić może każdy, to sama nie wiem czy to ostrzeżenie ma jakiś większy sens. Zresztą informację tą zauważyłam dopiero po rozpakowaniu paczki z kosmetykami. W każdym razie postanowiłam zaryzykować i zobaczyć jak będą działać na moją skórę. Żel normalizujący jest moim skromnym zdaniem po prostu rewelacyjny. Jeśli będę miała możliwość ponownego zakupu to na pewno to uczynię. Peeling jest rzeczywiście mocny i solidnie oczyszcza skórę z martwych komórek. Moim zdaniem używane razem stanowią bardzo zgrany duet.

Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na temat stosowania kosmetyków przeznaczonych do użytkowania w salonach kosmetycznych we własnych czterech kątach? A może używałyście tego peelingu lub żelu i zechcecie się ze mną podzielić wrażeniami?







2 komentarze:

Natasza Miszczuk pisze...

Nie miałabym cierpliwości, żeby masować się peelingiem przez 10-15 minut. Trzy to dla mnie za długo. Nie używam kosmetyków profesjonalnych, ale jakbym miała okazję to bym spróbowała.

Iwona Paulina pisze...

Doskonale Cię rozumiem:) ja się peelinguję maksymalnie przez 2,3 minuty:) potem mi ręce odpadają;)