wtorek, 29 kwietnia 2014

REVLON PHOTOREADY BB CREAM? BEAUTY? I DON'T THINK SO...

Oczywiście wiedziona instynktem łowcy promocji, nabyłam go w bardzo korzystnej cenie w jednej z internetowych drogerii.  W sumie miałam kiedyś podkład z serii photoready i delikatnie mówiąc był średni... no ale o złych doświadczeniach  podobno się szybko zapomina, więc kolejny produkt z tej serii wylądował w mojej kosmetyczce. Bardzo spodobał mi się fakt, ze posiada SPF30. Takie produkty sprawiają, że nie muszę używać pod makijaż filtrów, co przy codziennym makijaży jest niewątpliwym udogodnieniem. Niestety moja radość nie trwała długo. Kryć, prawie w ogóle nie kryje. Raczej bardzo delikatnie wyrównuje koloryt. Moja cera, po około dwudziestu minutach od nałożenia, zaczyna się świecić tak, że ojojojooj... i to pomimo zmatowienia pudrem. Jedyny plus jest taki, że schodzi z twarzy bardzo równomiernie i nie tworzy plam. Nie polecam go posiadaczkom cery tłustej i mieszanej. Może dobrze się sprawdza u dziewczyn z cerą normalną lub suchą? Miała go może któraś z Was? A może coś jest nie tak ze świeżością tego mojego egzemplarza? Mój bb cream strasznie się rozwarstwia. Jeśli nim nie potrząsnę przed użyciem, to najpierw wydobywa się z niego jakaś tłusta, przezroczysta ciecz brrr.... Jestem ciekawa Waszych opinii.




W tym miejscy muszę jeszcze dodać słowo komentarza - na tym zdjęciu wygląda to bardziej na takie cudo z efektem "glow". W rzeczywistości jednak, po jakimś czasie po prostu skóra się świeci jak po solidnym wycisku na siłowni. Serio.

7 komentarzy:

mika mika pisze...

No właśnie kremy bb mają często problem z taką cerą :( jakbyś jednak chciała spróbować czegoś jeszcze, to mogę ci polecić krem bb soraya so pretty. Jest bardzo dobry i niedrogi, więc może się nada również dla ciebie?

Iwona Paulina pisze...

dzięki:) będę o nim pamiętać:)

Fashiondoll.pl pisze...

JEST CUDOWNY! PRÓBOWAŁAM I SIĘ NIE ROZSTAJE
pozdrawiam:*
Ola

Maja pisze...

Moja mama ma produkty z serii PhotoReady i bardzo sobie chwali :)

aschaaa pisze...

o prosze normalnie pudry z revlona byly dla mnie za ciezkie, ale o ten bb bym sie pokusila :)

Basia pisze...

Dzięki Ci za ta recenzje :) odpuszczę go sobie bo mam cerę mieszana wiec pewnie się u mnie Nie sprawdzi a właśnie miałam go zamawiać :) buziaki

Basia Tajemnica pisze...

Mój również sie rozwarstwia, a wcale nie jest stary :(