wtorek, 8 kwietnia 2014

YVES ROCHER PURE SYSTEM - tonik/żel

Jakiś czas temu kupiłam sobie tonik do twarzy z serii pure system ives rocher. Jakież było moje zdziwienie, kiedy zamiast cieczy z butelki wydobyło się na wacik coś o konsystencji przypominającej mleczko lub żel. Najpierw pomyślałam, że  może tonik zmienił konsystencję pod wpływem  niskiej temperatury (kupiłam go jeszcze w okresie zimowym). Potem doczytałam dokładnie opis w internecie i teraz już wiem, że taki po prostu jest.

Tonik zawiera wyciąg z miąższu aloesu z ekologicznych upraw, wyciąg z tarczycy i wyciąg z jabłka. Ma zwężać pory, matować skórę i łagodzić zaczerwienienia związane z wypryskami.


Ma bardzo przyjemny zapach, który niestety ciężko mi jakoś konkretnie określić  (jest taki przyjemnie kosmetyczno-roślinny). Po zastosowaniu moje pory wydają się jakby troszeczkę ściągnięte a cera faktycznie jest zmatowiona. Niestety ta konsystencja jest dla mnie mimo wszystko trochę kontrowersyjna. Nie lubię  i nie stosuję mleczek do demakijażu. Wolę produkty o konsystencji bardziej "wodnej" takie, jak micele i toniki, które bardzo dobrze odtłuszczają skórę i przygotowują ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych albo makijażu.

Pomimo tego, że nie mam zastrzeżeń co do sposobu działania tego kosmetyku to ze względu na konsystencję nie zakupię go ponownie. 
Jeśli macie ochotę przekonać się na własnej skórze o jego działaniu to teraz jest dostępny w promocyjnej cenie 17,90 zł (za 150 ml)






A Wy co myślicie o takim toniku/żelu?

3 komentarze:

Karolina Jastrząb pisze...

Bardzo mnie zainteresowałaś tym tonikiem,najbardziej jego konsystencją :) Muszę spróbować jak będę miała okazję :)
Pozdrawiam

biszkopcik86.blogspot.com

Iwona Paulina pisze...

dziękuję:)

Maja pisze...

Wyciąg z TARCZYCY? O matko, aż wole nie wnikać w szczegóły ;-) ale aloes napewno na tak :-)