poniedziałek, 12 maja 2014

LATO WRÓĆ! a przynajmniej trzymaj się na pazurach!

Apeluje się do lata o szybki powrót. I kiedy piszę szybki mam na myśli naprawdę szybki. Wiem, że zaraz ktoś pewnie powie, że dziewczynie się coś pomieszało, bo przecież do lata jeszcze troszkę zostało... ale niektórzy mieszkańcy Polski wiedzą o czym piszę.... więc jak chcę znowu takich temperatur, które umożliwiały mi chodzenie w krótkim rękawku i bez rajstop:)

Póki co, pokażę Wam czym -ja- zaklinam powrót ciepłej, słonecznej pogody:)... a jest to piękny koralowy lakier astora. Lakierów astora z serii fash'n studio (i nie tylko) miałam kilka. Wszystkie są podobnej jakości. Dosyć dobrze się rozprowadzają, nie smużą się, wystarczą dwie warstwy aby uzyskach ładny, głęboki kolor i trzymają się 2-3 dni bez odprysków. 

A tak numer 119 prezentuje się na pazurach:





6 komentarzy:

Magdalena Zawadzka pisze...

Śliczny kolorek ;)

Mode Moi Sell pisze...

lubię takie kolory paznokci :)

Iwona Paulina pisze...

też lubię takie kolorki:)

kosmetyki recenzje pisze...

Śliczny kolor, uwielbiam takie. Mam podobny, tylko z Rimmel'a :)

Secret_style pisze...

A więc kochane, malujemy pazurrrki na wszystkie kolory tęczy i przywołujmy tym samym piękne, słonecze dni :)

Iwona Paulina pisze...

oj tak... malujmy, malujmy:)