sobota, 16 sierpnia 2014

AFRYKA DZIKA - CZYLI W7 AFRICA MULTI BRONZING FACE POWDER


Chociaż afrykańskie upały chyba nie wrócą już do nas tego lata, to ich wspomnienie towarzyszy mi w magicznym pudełeczku firmy W7, kryjącym w sobie ciekawy bronzer do twarzy.
Pudełeczko jest wykonane bardzo solidnie (co wzbudziło we mnie spory entuzjazm biorąc pod uwagę niewielką cenę kosmetyku). Wewnątrz znajdziemy również porządnie wykonany aplikator, który okazuje się być nieoceniony w czasie wszelkiego rodzaju wyjazdów poza dom.

Producent klasyfikuje ten produkt jako bronzer. Ja  jednak używam go tylko i wyłącznie jako różu do policzków. Kosmetyk ma formę mozaiki z różowymi oraz jasno- i ciemnobrązowymi plamkami. To właśnie ze względu na ten róż, nie wyobrażam sobie jak można go aplikować jako bronzer.
Skoro jesteśmy już przy aplikacji, to muszę przyznać, że ta wcale nie jest łatwa. Na pędzelek produkt nabiera się nierównomiernie. Widzimy na nim plamki kolorów zawartych w mozaice. Równomierne rozprowadzenie tego kosmetyku na twarz bywa więc trudne. Jednak chwile męki związane z  aplikacją, wynagradza efekt jaki jesteśmy w stanie nim wyczarować. Pięknie podkreśla kości policzkowe, nadając im niebanalny kolor różu złamanego brązem. Dzięki zwartości drobinek, skóra pięknie się błyszczy i odbija światło. Makijaż wygląda świeżo i promiennie.  Fajny produkt za niewielką cenę (dostępny za kilkanaście złotych w drogeriach internetowych).






a tak wygląda na ręce (kolor niejednolity)


Miałyście go? Używałyście? Ciekawa jestem Waszych opinii.

7 komentarzy:

sili D pisze...

Podoba mi się strasznie efekt, ale w pudełeczku wygląda on tak uroczo;)A tak na serio wpadam chyba w różo maniactwo ;)
Pozdrawiam
http://laboratoriumpiekna.blogspot.com/

niissley Kate pisze...

Nie używałam takich produktów ale mam zamiar wypróbować jednak jeszcze nie zdecydowałam się na żaden konkretny produkt :)

Karola pisze...

Jest to jeden z moich ulubieńców :D

Kasienkagall pisze...

Miałam kiedyś ten produkt i nawet miło wspominam, ale znalazłam bardziej pasujący mi kolor różu(bo jako bronzer AFRICA nie sprawdziła mi się w ogóle)i jego się trzymam(na razie ;))

Iwona Paulina pisze...

no ja sama nie wiem jak go można używać jako bronzera... ale może sprawdza się u dziewczyn z ciemną karnacją?

Liza Jurkowska pisze...

Wygląda całkiem fajnie, czytałam już o nim na blogach. Pudełeczko i zawartość - cały ten pomysł wygląda naprawdę ciekawie. Na ręce swatch wygląda całkiem fajnie, ciekawe jak na policzkach ;-)

codziennosckobiety pisze...

Ostatnią chciałam go kupić, ale powiedziała NIE bo mam zapas.Fajnie ze sprawdza się.
:*