poniedziałek, 11 sierpnia 2014

BURACTWO W INTERNECIE

Dzisiaj na portalu snobka zauważyłam galerię zdjęć "Piegowate aktorki, modelki i celebrytki!" no i jako szczęśliwa posiadaczka całkiem sporej liczby piegów, postanowiłam kliknąć i wejść i pooglądać. Pech chciał, że Pan Bóg wyposażył mnie również w całkiem sprawnie działający mózg, który oprócz umiejętności "patrzania" posiada jeszcze umiejętność "przetwarzania znaków". Poczytałam więc komentarze a tam (odpowiedź na pytanie - czy piegi to powód do kompleksów):

"mnie się nie podobają."

"To jest obrzydliwe a nie sexowne!" 

"To jest obrzydliwe a nie sexowne!
Zdecydowanie sie z toba zgadzam"

"To jest obrzydliwe a nie sexowne!
Zdecydowanie sie z toba zgadzam
Ja też"

" Obejrzałam zdjęcia... I właśnie w tym momencie zadzwoniłam i umówiłam się na konsultację w sprawie laserowego usunięcia moich piegów."

" Może z 5 z nich jest sexy ,reszta to paskudy bagienne"

" Czekam kiedy zaczniecie promować garbatych albo kulejących wmawiając że to jest sympatyczne."

" Kilka piegów na nosku fajnie wygląda, ale całe ciało w piegach już nie. Ja też mam kilka piegów po słońcu i na szczęście nie jestem ruda;)"

Nie są to może jakieś mega niegrzeczne komentarze, bo czytałam już dużo gorsze. Nie w tym rzecz. Nie rozumiem po prostu skąd w nas - kobietach tyle jadu, złości i zawiści. Jeśli jesteś piękną, zgrabną i długonogą blondynką lub brunetką i siedzisz  i oglądasz zdjęcia  Twoim zdaniem "ułomnych rudych i piegowatych" to po co zostawiasz pod nimi wredne komentarze?? Nie nauczyli Cię rodzice, że z ułomności się nie śmieje?  A Ty przecież jesteś piękna? Więc skąd w Tobie tyle jadu?

Nie uważam absolutnie, że rude są lepsze, ładniejsze czy ciekawsze itp. Rude są po prostu rude. Tak, jak blondynki są blondynkami a brunetki - brunetkami. Piegi to nie choroba i tym się nie zaraża...więc nie wiem co w tym obrzydliwego. A jeśli ktoś po obejrzeniu galerii zdjęć w internecie decyduje się na zabieg usunięcia piegów, to ja się pytam - może lepiej zainwestować w elektrowstrząsy, które pobudzą szare komórki do myślenia? 

Może teraz ja byłam trochę niegrzeczna, ale niestety czasem mi ręce opadają. Ludzie, ludziska, baby, babiska....wszyscy jesteśmy różni i to jest właśnie piękne!
Prawda?

5 komentarzy:

Monika Ch pisze...

A ja uważam ze nie ma brzydkich kobiet sa tylko mniej zadbane bo w każdej kobiecie jest piękno osobowości charakteru oraz urody. A dlaczego ruda piegowata niska pulchniutka lub wysoka i zgrabna nie zasługują na piękno bo sa rude piegowata hmmm wg mnie te komentarze sa jakieś dziwne a jestem na bank pewna ze pisane przez małolaty ;) takie portale jak snobka pudełek itp omijam stek bzdur wg mnie tam jest

Iwona Paulina pisze...

dzięki:)

Liza Jurkowska pisze...

Niestety żyjemy w takich czasach, kiedy na wygląd zwraca się ogromną uwagę. Wszędzie znajdą się "dzieci neo" i hejterzy, którzy wykorzystują anonimowość w internecie i krytykują wszystko co się da. Nie warto słuchać, wszyscy są na swój sposób piękni ;-)

Panna Dekadencja pisze...

Niestety taka jest mentalność Polaków. Zazdrość, zawiść, jad, wylewnie pomyj. Tak naprawdę ten kto wystawia obraźliwy komentarz tak naprawdę daje świadectwo o sobie i swoim poziomie inteligencji. Nie wyplenisz tego. Czasami jedynym słusznym komentarzem jest brak jakiegokolwiek komentarza. Pozdrawiam.
www.paniskrzatowa.blogspot.com

Anonimowy pisze...

zostawiłam CI wiadomośc na email;-) będzie milo jeśli odczytasz ;)